BiLu napisał(a):
Hałas dobiega z tyłu silnika? Jeśli tak to do zrobienia łańcuch/napinacze/ślizgi.
Do mechanika dojedziesz.
Łańcuch masz i z przodu i z tyłu silnika. Głowica 1-4 (pasażer) ma na tyle a 5-8 na przedzie z odwróconym napinaczem.
Dla mnie jest to dźwięk łańcuszka uderzającego o obudowę (pokrywę zaworów). Także polecam przygotować się na większe wydatki (pady, łańcuszki, podkładki pod napinacz,przód rozrząd - to taki minimum). Jeśli masz vcds to sprawdź i podaj nam wartości w grupie silnika i blokach 093 przy rozgrzanym silniku. Jeśli będziesz miał rozjazd więcej niż -10 na każdej czapce to sama wymiana wiele tutaj pomoże. Jak więcej to tylko mieć nadzieję, że napinacze jeszcze żyją i pracują poprawnie.
Do mechanika jechać ale delikatnie bez większego obciążenia dla silnika oraz nie przekraczać 4k obr aby zmiennie fazy nie musiały się przestawiać.
P.S. Jeśli wierzyć IP to jesteś z pomorskiego okolice Kartuz - jeśli chcesz to zrobić dobrze to w Wejherowie masz WMS Wojnowscy. Nasi klubowicze co znają się na tych autach ale nie robią półśrodkami (czyli jak coś cieknie to to robią a nie "zaklejają")