Pacjent: Sharan 1,8t, cewki: 06B905115E, przykręcane dwoma śrubami do pokrywy, wtyczka 4 piny, z plastikowym zatrzaskiem.

A w związku z tym, że mam inną głowicę (ADR) i te cewki nie siadają na pokrywie, musiałem zastosować dystanse.
Teraz nadszedł czas na wymianę cewek i zastanawiam się, czy mogę zastosować takie (czytałem gdzieś, żeby włożyć cewki z 2,0TFSI):
06B905115R,
albo
07K905715C
wyglądają tak:

Tańsze, wtyczka wygląda na identyczną (nie wiem jak z rozmieszczeniem kabli) i w moim przypadku powinna ładniej wyglądać na pokrywie

Czy nowszy model moźe się jakoś zasadniczo różnić na niekorzyść parametrami elektrycznymi?
I przy okazji prośba do posiadacza nowszych cewek - proszę zmierzyć średnicę rury (pręta, słupka) w odległości ok. 38 mm od dolnej krawędzi. (Stara cewka ma kolejne średnice -19, 21 i 25 mm i ta ciągnie już do cewki właściwej).