Panowie, wymienilem ostatnio zawór DV w moim 1.8t agu, bo okazało się ze ma peknieta membranke.Niestety po wymianie na nowy, oryginalny, parskanie jakie wczesniej było słyszane po puszczeniu gaz,u pozostalo. Nowy zaworek wyglądał na sprawny- po zassaniu powietrza izatkaniu cienkiego kroccatloczek nie opada. Teraz moje pytania:
1. Czy może ktoś ocenić czy prawidlowo go zamocowalem:
https://zapodaj.net/234dcbcdce752.jpg.html2. Czy dźwięk parskania może mieć związek z nieszczelnoscia dolotu lub któregoś podcisnieniai czy w takim wypadku nie dojdzie do uszkodzenia nowej dvki.
Dzis po mocniejszej jeździe otworzyłem maskę i zauwazylem dość wyraźny strumień sprali wydostajacy się z tylu silnika, jakby zza osprzet u z paskiemklinowym i do tego jakby cos syczalo.
3. Czy nieszczelność może powodować szarpanie, przyduszanie się silnika przy odejmowanie gazu.Jeśli tak to dlaczego szczególnie mocno jest to odczuwalne na 1 i 2 biegu.
Proszę o odpowiedz, pozdro!