Przepraszam za post pod postem, ale wykonałem na spokojnie prawidłowo wszystkie logi statyczne. Niestety nie mogę wejść u siebie w VCDS do Basic Setting i Logi dynamiczne na tą chwilę również nie mogę wykonać.
W przypadku grupy 013, 018, 023 proszę zwrócić na logi około godziny 19 - zostały wykonane na pewno bez dodawania gazu oraz na wyłączonej klimatyzacji, światłach i radiu.
Grupa 001:
https://log.tunezilla.com/chart/479219# ... OjwpEAAAA=Grupa 004:
https://log.tunezilla.com/chart/479220# ... 7DusKPAAAAGrupa 013:
https://log.tunezilla.com/chart/479221# ... ZfQwAAAA==Grupa 018:
https://log.tunezilla.com/chart/479222# ... fClXsAAAA=Grupa 023:
https://log.tunezilla.com/chart/479223# ... fClXsAAAA=Dodatkowo po skasowaniu wcześniejszych błędów powrócił na ten moment:
17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Open Circuit P1588 - 35-00
Być może źle się sugeruje ale kod DTC P0230 oznacza problemy w działanie obwodu pompy paliwa, błąd 18027 oznacza problem z przekaźnikiem świec żarowych. Czy to nie jest tak że ten obwód jest jakoś połączony? Dodatkowo wygląda mi na jakiś problem z elektroniką bo pojawia się sporo nietypowych błędów jak np. 17996 i 19459.
Edit 11.05:
Dzisiejsze błędy przy spokojnej jeździe w promieniu 2km od ruszenia zimnym pojazdem:
17910 - Przekaźnik pompy paliwa - zwarcie do plusa.
18026 - Przekaźnik świec żarowych - zwarcie do plusa.
17954 - Zawór regulacji turbo - zwarcie do plusa.
19461 - Przekaźnik 2 wentylatora chłodnicy - wysoka moc, przewody, przekaźnik,
17996 - Cewki zawieszenia silnika - zakłócenia