Dzięki za pdf
Chodzi o nr. Katalogowy "Divert air valve for
turbocharger N249"
Tego zaworu jest brak, być może dlatego ecu się świeci i od 4k obrotów jakby się rozmyślił od kręcenia wyżej, czy się mylę? zanim zaświeciła się kontrolka, telepało całym autem od prędkości ok 80km/h. dziwi mnie że nie wywala błędu na ten elektrozawór, tylko na wszystko wokół .
11 Faults Found:
17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure
P1479 - 35-10 - - - Intermittent
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High
P0103 - 35-10 - - - Intermittent
17535 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 35-10 - - - Intermittent
17537 - Fuel Trim; Bank 2 (Mult): System too Rich
P1129 - 35-10 - - - Intermittent
16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal
P0571 - 35-10 - - - Intermittent
17956 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit
P1548 - 35-10 - - - Intermittent
17930 - Camshaft Adjustment; Bank 2: Malfunction
P1522 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
17976 - Throttle Actuator (J338): Mechanical Failure
P1568 - 35-10 - - - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
16538 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: No Activity
P0154 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0010 0000
Jakieś sugestie dla nowicjusza?
Oprócz "oddaj do mechanika", bo stamtąd chcę go zabrać po usłyszeniu przez tel "skąd ja mam teraz wziąć schemat i sprawdzić Ci układ"
Nie wspominając że jego zdaniem miałoby to przewyższyć wartość auta... Tak więc nie liczę na prawidłową diagnozę z jego strony