Witam, mam problem ze swoją A6 C7 2.0 ULTRA może ktoś coś miał podobnego . Nie może mi załączyć wypalania filtra, pojawia mi się błąd reduktora AC. Opis jak niżej za pomocą VCDS-a. później wskakuje mi błąd czujnika ciśnienia czynnika redukującego ( AdBlue) opisany w drugim poście.
Ktoś miał coś podobnego. Nie wiem czy ma to coś wspólnego z innym błędem którego nigdy nie miałem i mniej więcej od podobnego czasu mam ten problem z wypalaniem filtra a jest to błąd Adres 5F: Elektr.informacji (J794) czyli wersją oprogramowania ( opis jak niżej ) . Zastanawiam się czy może jakiś soft się nie wysypał.
Adres AC: Kontrola reduktora (J880) Plik etykiet: 4G0-907-355.clb Oznaczenie elementu SW: 4G0 907 355 C HW: 4G0 907 355 B Komponent: SCR-Stg-G2 H10 0010 Weryfikacja: 00000000 Numer seryjny: 142520612 Zbiór danych ASAM: EV_RDCMA00100 008040 ROD: EV_RDCMA00100.rod VCID: 2B55B2AB420539DE8F-807E
Znaleziono 1 b³¹d: 196887 - Sterowanie pompy 1 czynnika redukuj¹cego P208B 00 [009] - niewiarygodny sygna³ Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 00000001 Priorytet b³êdu: 2 Czêstoœæ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 32 Przebieg: 228745 km Data: 2021.09.26 Czas: 17:51:45
Voltage terminal 30A: 12.6 V Voltage terminal 30B: 13.0 V Voltage terminal 87: 12.9 V Reductant_pwm_duty_cycle: 29.0 % Reductant_speed_pump_motor: 0 /min Reductant_pump_output_stage_temperature: 41 °C Reductant_heater_control_1_output_stage_temperature: 41 °C Reductant_tank_temperature_sensor_actual_value: 27 °C Reductant_temperature_ambient: 22 °C Reductant_current_pump_motor_A: 2.3 A Reductant_current_pump_motor_B: 2.2 A Reductant_current_pump_motor_C: 2.5 A Reductant_heater_control_1_actual_power_value: 0.0 A Reductant_heater_control_2_actual_power_value: 0.0 A Reductant_transfer_pump_current: 0.0 A Reductant_pressure_sensor_actual_value: -500 mbar Reductant_voltage_sensor_supply: 5.0 V Reductant_voltage_sensor_gnd: 0.0 V Reductant_level_sensor_actual_raw_voltage: 3.1 V KL15 on: ON DIAG_Opt_H: OFF Tank_L_SC: ON Lines_L_SC: ON DIAG_Lines_H: OFF DIAG_Lines_L: OFF DIAG_Tank_H: OFF DIAG_Tank_L: OFF MO_SCR_Dosierpumpe_Zustand: 02 MO_SCR_Tankheizung: OFF MO_SCR_Leitungsheizung: OFF MO_SCR_Transferpumpe: OFF reserviert 1 0: ON Reserviert 2: OFF Can signal MO_SCR_Dosierpumpe_Soll: 50.0 %
Adres 5F: Elektr.informacji (J794) Plik etykiet:. 4E0-035-6xx-5F.clb Oznaczenie elementu SW: 4G0 035 666 P HW: 4G0 035 666 H Komponent: H-BN-EU H52 1034 Weryfikacja: -------- Numer seryjny: 189J90E7585702 Kodowanie: 050100010003E9EF7DB0CF3E00000003E00101020000000000 Kod serwisu: WSC 02391 785 00200 VCID: 356194D39C417F2EE9-8060
Podsystem 1 - Oznaczenie elementu: 8R0 060 884 HF Komponent: EUR 2020/2021 3101
Podsystem 2 - Oznaczenie elementu SW: 4G0 919 605 C HW: 4G0 919 605 C Komponent: DU8 C7 SV H43 0021 Numer seryjny: AUZ8ZDED005PTXZ
Podsystem 3 - Oznaczenie elementu SW: 4G1 919 612 Q HW: 4G1 919 612 Q Komponent: E380 BDT C7 H11 0204 Numer seryjny: 90349NJ10001W
Podsystem 4 - Oznaczenie elementu: 8R0 060 961 G Komponent: CD-Database 5950
Znaleziono 1 b³¹d: 03276 - Sprawdzanie uk³adu zarz¹dzania wersj¹ oprogramowania 000 - - Ramka zamro¿ona: Stan b³êdu: 01100000 Priorytet b³êdu: 6 Czêstoœæ b³êdu: 1 Wew.licznik b³êdów: 30 Przebieg: 228325 km WskaŸnik czasu: 0 Data: 2021.09.25 Czas: 22:02:17
Ramka zamro¿ona: Tekst: DUA009,Front,M,0,0,6
|