Witam.
Czy moglbym poprosic o ocenę logów dynamicznych i wskazanie czy warto zrobić jeszcze inne logi?
Auto jak w temacie CVUB, A6 C7 3.0 TDI V6 2018 326 KM. Niedawno byly wymieniane 3 wtryski na gwarancji (objaw to drżenie i telepanie autem przy dodawaniu gazu, głównie na "obciążonym" silniku (np.na 7 biegu lekkie wciśnięcie gazu przy obr.ok.1400). Auto było też zamulone i pojawiała się "twarda", glosna praca silnika zwłaszcza na nierozgrzanym silniku na 1-ce przy przyspieszaniu. Ale także na rozgrzanym silniku przy jezdzie w korkach ta glosna praca występowała oraz gdy na chwilę zgasiłem i uruchomiłem auto ten objaw tez od razu sie pojawiał nawet na rozgrzanym silniku. Pozostale 3 wtryski wymieniłem na nowe oryginały razem z kompletem przewodów itp. Po wymianie praktycznie wszystko się poprawiło ale został jeszcze ten objaw z twarda i glosna praca silnika (choc mniejszy), juz glownie na nierozgrzanym silniku przy przyspieszaniu na 1-ce w zakresie obrotów 1100-1600 potem dostaje ładowanie i jest idealnie.Także gdy na chwile wylacze rozgrzane auto, to też przez dłuższą chwilę ten objaw występuje. Poniewaz wtryski byly wymieniane dosłownie pare dni temu, pytanie czy muszą się ułożyć przez okres.1000 km i czy to może minąć lub czy jest jakiś inny problem?
Czy moge takze poprosic o ocenę kąta wtrysku 6.37 wtrysk wstępny 2. Czy to jest prawidlowa wartość? Szczegóły na dole posta.
Bede bardzo wdzięczny za pomoc w interpretacji logów.
Dziekuje.
https://drive.google.com/file/d/1h3B-pRzrjPXVcvvLcuILoRDgmaZ4Ovj0/view?usp=drivesdkhttps://drive.google.com/file/d/1xyqWgmTsmPyXNnuxSWNE8PupQ7dZGQU-/view?usp=drivesdkhttps://drive.google.com/file/d/16rTZZ3hSNn6wp44EEPJGYf8p7FIMwrim/view?usp=drivesdkPS. Jeszcze poniżej dodaje nowe logi statyczne i dynamiczne, które zostały zrobione dziś z uwzględnieniem większej ilości grup. Będe bardzo wdzięczny za pomoc.
https://drive.google.com/file/d/16WDJML ... p=drivesdkhttps://drive.google.com/file/d/1PMbIfc ... p=drivesdkhttps://drive.google.com/file/d/1wgpZ6q ... p=drivesdkSobota,29,Styczeń,2022,13:25:14:00009
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 10 x64
Wersja VCDS: AKP 20.4.1.1
Wersja danych: 20200629 DS317.0
http://www.vcds.plVIN: WAUZZZ4G3JN080274 Numer rejestracyjny: WI157LJ
Przebieg: 85143km Numer naprawy:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (4G0 907 589 F)
13:24:47
IDE00365 Różnica dawki wtrysku cylinder 1 0.35 mg/stroke
IDE00366 Różnica dawki wtrysku cylinder 2 -0.24 mg/stroke
IDE00367 Różnica dawki wtrysku cylinder 3 -0.43 mg/stroke
IDE00368 Różnica dawki wtrysku cylinder 4 0.26 mg/stroke
IDE00369 Różnica dawki wtrysku cylinder 5 -0.09 mg/stroke
IDE00370 Różnica dawki wtrysku cylinder 6 0.15 mg/stroke
IDE00383 Wtrysk wstępny 1: początek sterowania 2.31 °
IDE00384 Wtrysk wstępny 1: dugość sterowania 0.0 µs
IDE00385 Wtrysk wstępny 2: początek sterowania 6.37 °
Sobota,29,Styczeń,2022,14:01:29:00009
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 10 x64
Wersja VCDS: AKP 20.4.1.1
Wersja danych: 20200629 DS317.0
http://www.vcds.plVIN: WAUZZZ4G3JN080274 Numer rejestracyjny: WI157LJ
Przebieg: 85143km Numer naprawy:
Adres 01: Silnik (4G0 907 589 F)
14:01:15
IDE00365 Różnica dawki wtrysku cylinder 1 0.35 mg/stroke
IDE00366 Różnica dawki wtrysku cylinder 2 -0.49 mg/stroke
IDE00367 Różnica dawki wtrysku cylinder 3 -0.24 mg/stroke
IDE00368 Różnica dawki wtrysku cylinder 4 0.25 mg/stroke
IDE00369 Różnica dawki wtrysku cylinder 5 -0.03 mg/stroke
IDE00370 Różnica dawki wtrysku cylinder 6 0.11 mg/stroke