Witam, jestem posiadaczem a6 po lifcie 3.0 crt. Auto kupiłem po modyfikacjach, brak dpf, wyłączony egr, podniesiona moc. Samochód na ta chwile nie nadaje sie do jazdy codziennej. Zimny mocno kopci na niebiesko, gryząco w oczy. Po nagrzaniu objaw mija, auto jedzie normalne, ogólnie jak szatan, ma moc. Wiem że, problem leży po stronie braku dpf, dlatego nie szukam pomocy w tym temacie. Szukam pomocy co do skrzyni stronic. Po odpaleniu auta gdy olej jest zimny, po załączeniu D, auto przy ruszaniu okropnie kangurzy, również czuć to gdy trzymam hamulec na D, rwie i puszcza. To też mija po nagrzaniu oleju
Tego efektu nie mam na R. Z bloków pomiarowych można zobaczyć ze, na sprzęgle Nr1 ciśnienie na zimnym (na D) skacze od 2.5 do 2.8 bara. po nagrzaniu trzyma takie 2.3 do 2.4 i nie szarpie. Na R sprzęgło Nr2 na zimnym czy ciepłym cały czas trzyma 2.8 bara, i tu nie szarpie. Będę auto oddawał na skrzynie do warsztatu, i tu pytanie, czy w sterowniku skrzyni mam też wgranego wirusa, i czy to możne powodować te skoki ciśnienia?