Przyszła zima, a więc znów jeżdżę ośką, jak to mówił ŚP Basket - Caddilakiem 1,4.
Zastanawiam się nad przerobieniem układu zapłonowego - teraz jest tam jedna, podwójna, zintegrowana cewka zapłonowa, taka jak na zdjęciu poniżej
zdjęcie zaciągnięte z Allegrodo tego cztery kable zapłonowe i, o dziwo, cztery świece
Ta cewka robi dwie iskry jednocześnie na dwóch świecach, czyli 1 i 4 oraz 2 i 3. Z ECU do cewki idą tylko dwa kable sygnałowe (i oczywiście zasilanie i masa).
I chodzi o to, że chcę to wywalić, a wstawić 4 indywidualne cewki ołówkowe.
1. Czy można każdy sygnał z ECU rozdzielić na dwie pojedyncze cewki, jeden na 1 i 4, drugi na 2 i 3? Czy to nie taki sygnał, jaki jest potrzebny do pracy indywidualnych cewek? Nie wiem jakie ECU daje napięcia, nie wiem na jakim pracują cewki.
2. Czy cewki nie będą zbyt obciążone podwójną iskrą?
Poproszę mądrą głowę o podpowiedzi