.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.sie.2025 02:26:38

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Długie kręcenie silnika na zimnym- szukam speca we Wrocławiu
PostNapisane: 09.sie.2025 13:32:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.cze.2009 17:20:25
Posty: 31
Lokalizacja: Wrocek
Cześć,



mam problem z odpalaniem mojego B5 1.9 TDI AFN (1996) na zimnym silniku - od około 2 miesięcy jest coraz gorzej, obecnie musi kręcić 5-10 sekund. Po odpaleniu kupa dymu z wydechu. Akumulator sprawny, ostatnio wymieniane filtry. 2 warsztaty nie wiedzą, o co chodzi. Sugerowano wtryski, pokazujące nieprawidłowe wartości. Po wizycie w serwisie, który zajmuje się wtryskami zauważono nieszczelności przewódów przy jednym z nich - wymieniono i po tym wartości wtrysków prawidłowe (wtryski wymieniane dawno temu na 216). Niestety sytuacja się nie poprawiła. Tylko pierwsze odpalenie jest problemowe, kolejne już w moment. Auto jest normalnie zrywne i pracuje prawidłowo. Na forach czytałem, że przyczyn może być sporo, ale nie mam już siły jeździć po różnych warsztatach i szukam kogoś, kto siedzi w Audi i mógłby faktycznie to zdiagnozować i naprawić... Sam nie mam wiedzy ani możliwości, aby to diagnozować i naprawiać.



Polecicie kogoś z Wrocławia, najlepiej na zachodzie miasta?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Długie kręcenie silnika na zimnym- szukam speca we Wrocł
PostNapisane: 09.sie.2025 14:59:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 09:30:29
Posty: 10372
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Ja bym zaczął od założenia zaworka zwrotnego na zasilaniu. Pewnie ten w pompie już nie trzyma i paliwo się cofa.
-> https://allegro.pl/oferta/zawor-zwrotny ... 9382040438

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Długie kręcenie silnika na zimnym- szukam speca we Wrocł
PostNapisane: 09.sie.2025 19:22:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.cze.2009 17:20:25
Posty: 31
Lokalizacja: Wrocek
mały v8 napisał(a):
Ja bym zaczął od założenia zaworka zwrotnego na zasilaniu. Pewnie ten w pompie już nie trzyma i paliwo się cofa.
-> https://allegro.pl/oferta/zawor-zwrotny ... 9382040438


No właśnie sugerowano mi, że paliwo może się cofać z pompy.

Byłbyś w stanie pokazać mi, w którym miejscu on powinien być?

Z góry bardzo dziękuję! :)


PS. W innych wątkach z takimi objawami pisano o możliwym uszkodzeniu rozrusznika (choć kręci dobrze) albo czujnika temperatury paliwa, który może być uszkodzony i czyszczeniu nastawnika pompy - te 2 czynności komuś pomogły (tutaj wątek => https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic584870.html ).


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: