.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.sty.2025 06:58:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [200 C3 2.2T]Zapach beznyny spod korka wlewu ojeju
PostNapisane: 09.sty.2004 18:44:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Znow chcialbym sie poradzic mistrzow w tym temacie :D W kolegi samochodzie (A200 tq mc) paliwo przedostaje sie do oleju. I to chyba dosc spore ilosci, bo zalatuje paliwskiem ostro, no i dzisiaj przy wymianie oleju okazalo sie ze jest bardzo rzadki. Jakies propozycje co z tym fantem zrobić. Z gory podzieki dla wszystkich.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2004 18:49:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
To chyba wtryskiwacze zalewaja mu silnik....moze niesprawny wtryskiwacz rozruchowy? Leje paliwem caly czas...wszystko sie nie spala i wpada do oleju. Ale to moze tez swiadczyc o koncu pierscieni na tlokach....

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2004 21:24:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
Wtryskiwacz rozruchowy to raczej odpada, bo silnik by spalał niesamowite ilości paliwa a i by głupiał jak się by rozgrzał. Nie kojarze układu ale tam jest chyba K-Jetronic. Może regulator ciśnienia wtrysku ten z boku bloku silnika jest w jakiś dziwny sposób nieszczelny i przedostaje się paliwo. Cięzko mi pisać bo mówię nie kojarzę układu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2004 02:04:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
karli ale w K-Jetronic regulator cisnienie ten ktorego cisnienie zalezy od temp jest tylko przykrecony do bloku silnika i nic wiecej

takze nie ma mozliwosci przedostania sie przez niego paliwa

jezeli ma zle zaplon ustawiony takze moze smierdziec paliwem

ale najprostrzym sposobem jest sprawdzenie sprezania
jak niskie to wiadomo perscienie sie zkonczyly jak w normie
to przyczyny chyba trzeba bedze szukac w glowicy


pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2004 07:35:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
juziooo napisał(a):
karli ale w K-Jetronic regulator cisnienie ten ktorego cisnienie zalezy od temp jest tylko przykrecony do bloku silnika i nic wiecej

takze nie ma mozliwosci przedostania sie przez niego paliwa

jezeli ma zle zaplon ustawiony takze moze smierdziec paliwem

ale najprostrzym sposobem jest sprawdzenie sprezania
jak niskie to wiadomo perscienie sie zkonczyly jak w normie
to przyczyny chyba trzeba bedze szukac w glowicy


pozdrawiam

Zgadza się, z tym regulatorem ciśnienia wtrysku, raczej nie ma możliwości przedostać się paliwo.
A może nasz kolega Lukasik użytkuje audica tylko na krótkich odcinkach i silnik sie nie nagrzewa do normalnej temteratury, a wiec i resztki paliwa przedostala sie do oleju i nie maja jak odparować???????????
Co Wy na to :): :): :):
Podobny przypadek miałem w B-2 na gaźniku w okresie własnie zimowym kiedy do pracy miałem 3km.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2004 10:53:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
To ze silnik jest niedogrzany to prawda, bo jest padniety termostat (ale czy w ten sposob do oleju dostalaby sie taka ilosc paliwa?? 0,5l ? 1l ? na kilka tys km). Druga sprawa to ze ma lekki problem z odpaleniem jak jest zimny, trzeba sekunde, dwie pokrecic. Inna sprawa, jak zdejme korek wlewu oleju przy odpalonym silniku to nic nie wciaga przez otwor, a nawet powiem ze lekko wydmuchuje(byc moze odpowietrzanie ma zatkane?), a np w moim samochodzie, gdy to zrobie to czuc jak wciaga powietrze do srodka i spadaja obroty. Mierzyl sprezanie i powiedzial ze na wszystkich garach ma cos kolo 8 a na jednym 7,5, sam dokladnie nie pamieta, ale powiedziano mu ze w normie.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2004 11:02:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
W normie? :galy: W książce jest napisane, że minimum dla zużytego silnika to 8...ja mając 7,5 ,9 , 10,5 11, 9,5 zrobiłem remont silnika...Jeżeli zakres pomiarowy jest w granicach 8 do 16 dla zupełnie nowego silnika....10 to jeszcze jeździ, 12 silnik w dobryma stanie...8, to padaczka...Moze uszczelka pod głowicą też strzeliła i dlatego są taki niskie wskazania...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2004 11:13:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
miales 11????? ten silnik ma chyba 8,4:1 jako nówka, Chyba ze planowałeś głowice :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2004 11:32:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Co ś Ci się chyba pomiliło ciśnienie sprężania ze stopniem sprężania...a to zupełnie inne pomiary. Silnik KG ma 7,8...to znaczy, że tyle ma mieć przy pomierze ciśnienia? eee... to nie to samo.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2004 11:36:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
ok, nie znam sie :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2004 12:45:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
Panowie nie mylcie dwóch pojęć: ciśnienia spręzania i stopnia spręzania.
Stopień spręzania to stosunek objętości komory spalania do jego objetości w dolnym martwym punkcie, a ciśnienie to poprosty ciśnienie w określonych jednostkach.
Dlatego ustalcie czy mówicie o tym samym.

_________________
Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2004 12:53:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
Rozrzedzanie oleju benzyną wystepuje nawet w autach z dobrymi silnikami ekspoatowanymi na malych dystansach . np. częsta jazda po mieście i nieosiąganie przez sinik właściwej temp.

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2004 13:29:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Najgorsze jest to ze ilosc beznyny w oleju nie jest symboliczna, Ja bym powiedzial ze to trzeba by liczyc w setkach mililitrow jak nie litr. Mozecie sobie wyobrazic ze po wymianie oleju cały garaz smierdzial benzyną, a moje ubranie jeszcze przez kilka godzin sie wietrzyło :galy: . Moze odstawimy go do fachowcow od wtrysku, niech pomierzą, moze wtryski leją (?).

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2004 15:29:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
To jest auto z turbiną? Jeśli tak, to nic niezwykłego. A jeżeli rzeczywiście mocno śmierdzi to pierwsze podejrzenie idzie na zatkaną odmę, a drugie na zużyte pierścienie. I nie ma bata, albo to albo to.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sty.2004 16:16:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2003 16:23:30
Posty: 168
Lokalizacja: Suwałki
Taki przypadek często sie pojawia w nowych autkach, a powodowany jest jazdą na zimnym silniku na krótkich odcinkach, lub padniętym termostatem i niedogrzanym motorkiem tak jak wcześniej koledzy to ujeli. No i częstą tego przyczyną moze być pęknięty pierścionek dlatego na początek zalecam wymiane termostatu i sprawdzenie ciśnienia na garkach.


Pozdro !!!

_________________
FORD FOCUS 1.6 16V
AUDI 200 2.2 20V QUATTRO VIP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2004 15:56:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Oki, to lecimy z termostatem i sprawdzenie droznosci odpowietrzen bo jestem prawie pewny ze są przytkane. Zdam relacje czy pomoglo. :511: Dzieki!

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: