.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 04:24:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.0]Jakie powinny byc optymalne wskazania?
PostNapisane: 07.sty.2004 19:29:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2003 22:51:11
Posty: 32
Lokalizacja: mazowieckie
Jakie powinny byc optymalne wskazania temperatury plynu chlodzacego i oleju w c4 2.0 monotronic ? mam ok 80 C z chlodnicy i trudno powiedziec jaka oleju ( wskaznik jest malo czytelny ) ale obstawiam tez 80 C .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2004 20:16:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
:) Płyn chlodzacy 90 +-3 stopnie. No chyba ze na dworze -30 , stoisz w miejscu i masz ogrzewanie na full to moze zjechac do 80. Jesli podczas jazdy temperatura spada ci do 80 albo nizej to moze byc uszkodzony termostat i masz caly czas duzy obieg plynu chlodzacego. Olej optymalnie to tez kolo 90, zalezy jak jezdzisz, moze sie wahac.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2004 20:27:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
A masz zalozony LPG?

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2004 20:30:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2003 22:51:11
Posty: 32
Lokalizacja: mazowieckie
mam LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2004 20:46:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
No to jest tak LPG jest wpiete na malym obiegu gdzie pobiera cieplo od plynu i za pomoca tego ciepla zmienia sie stan skupienia gazu z cieklego w lotny. Przy obecnych temperaturach dziala to jak chlodniczka wpieta na maly obieg i dlatego masz 80 zamiast 90stopni.
Zrob tak pojezdzij troche na benzynie i obserwuj temp, jesli bedzie ok (90) to jetst tak jak pisze jesli na bezynie tez bedzie 80stopni to masz uszkodzony termostat.

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2004 12:25:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2003 22:51:11
Posty: 32
Lokalizacja: mazowieckie
w takim razie po kiego czujnik temp. oleju ma zakres do 170C ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2004 12:39:49 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
po to zebys wiedzial ze cos jest nietak ... w norlamych warunkach olej potrafi sie zagrzac do 120-130 st ... ale to juz trzeba dobrze wciskac ... np na trasie trzymajac predkosci powyzej 180 olej moze sie rozgrzac do 130 st ...a poza tym wedlug zasady konstruowania wskaznikow , zakres w ktorym beda pomiary, najlepiej jak wypada w przedziale 25%-75% calego zakresu wskaznika ... wtedy sa najmniejsze przeklamania

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2004 11:01:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2003 22:51:11
Posty: 32
Lokalizacja: mazowieckie
dzieki , biore sie za sprawadzanie


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: