.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 17:51:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 1,9 TDI 90KM] Mam problem z czymś
PostNapisane: 22.sty.2007 20:35:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sty.2007 17:53:22
Posty: 4
Lokalizacja: częstochowa
Na poczatek chciałem sie przywitac bo jestem tu nowy. Mam problem ze swoim rumakiem ale to jest moj pierwszy diesel wiec nie bardzo sie znam (ale cały czas sie ucze). Problem polega na tym ze pod turbinka (garrett t2) mam taka puszeczke podcisnieniowa do ktorej dochodzi (od jakiegos czujnika koło kielicha) niebieski przewodzik w oplocie. Z tego co sie orintuje to ta puszeczka powinna poruszac czyms bo wychodzi z niej ciegno. Tyle ze jest ono nieruchome. Probowałem poruszac polcami ale nie da rady (o dmuchaniu w szlaufik niewspomne). Powiedzcie mi czy to ma sie ruszac, od czego to jest (bo silniczek jakis mułowaty jest) i jak to wyczyscic bo podejrzewam ze to cos ze spalinami ma wspolnego. Samochod jest z 93r a silnik to 1Z. Z gory dziekuje za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2007 22:03:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Zawór upustowy. Na wolnych obrotach nigdy nie zobaczysz go poruszającego dźwignią ;)


Winnym zamulenia może być N75 - elektrozawór sterujący ciśnieniem doładowania (mały zaworek na kielichu.
Powinien cykać rytmicznie na wolnych obrotach, po nieco ostrzejszej jeździe.
Problemem mogą być również przetarte wężyki podciśnieniowe.
Rozwiązanie:
- podmiana N75 na sprawny z innego autka
- naprawa przetartych wężyków podciśnieniowych

Przepływomierz jest w wersji pancernej więc nie sądzę , że może być winny.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2007 22:11:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sty.2007 17:53:22
Posty: 4
Lokalizacja: częstochowa
Tyle ze samochod był zgaszony a ja chciałem poruszyc tez zawor reka a on ani drgnie (w wezyk tez dmuchałem). Co do przepływki to jest dobra napewno. A N75 to ktory to wkoncu jest bo tez szukałem na forum i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Moze tak. Do czego jest podłaczony. Bo sa tam 2 i 1 jest podłaczony czeronym wezem do turbo a 2 to ten co steruje tym zaworem upustowym.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2007 16:16:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 19:26:28
Posty: 61
Lokalizacja: zagłębie CU
przrpływomierz w wersi pancernej tzn ten z klapą to on się nie psuje ?

_________________
A 6 ........2,5 tdi ...........115 KM............


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2007 16:23:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
ab124 napisał(a):
przrpływomierz w wersi pancernej tzn ten z klapą to on się nie psuje ?


wszystko sie psuje .... :diabel:
ale akurat ten bardzo rzadko ... ;)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: