1. wydech musi być wszędzie tej samej średnicy. Nie można spawać wydechu na nakładkę, wkładać w większą rurę, mniejszą i spawać. Musi być równy przekrój wszędzie.
2. wywalenie kata tak, ale w jego miejsce sugeruję i mocno naciskam, wstawić tłumik absorpcyjny przelotowy. Żadnych puszek po kacie, nic z tych rzeczy.
3. umiejscowienie i pojemność puszek po oryginalnych tłumikach proponuję zachować, chyba, że zmieniacie coś w dolocie lub kolektorach obu, ruszacie wałki lub pojemność silnika.
4. Zmierzcie na hamowni (nawet tej przenośnej) przed i po modyfikacji MOMENT.
to tak na szybko.
_________________ Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
|