możesz wymienić, możesz naprawic - ale nie zawsze daje pożądane efekty.
sposob 1:
zdejmij przewody (achtung, leci płyn) z silownika w komorze silnika
odkrec 2 13-ki pod pedałem, wyjmij silowniczek.
zdejmij gumke, szczypcami do pierscieni wyjmij pierscien zabezpieczajacy - tloczek ze sprezyna wyskocza wybijając ci oko
zdejmij obie gumki z tłoczka (obejrzyj wpierw w jakim kierunki jest ta stożkowa), załóż zakupione wcześniej za 12 zł zamienniki. poskładaj (nie jest łątwo wepchnąć z nową uszczelką), odpowietrz.
przed złożeniem oblukaj czy cylinderek nie zrobil sie w srodku jajowaty - bo wtedy nowe gumki nie pomoga. dzieje sie tak w silownikach z krótszym tłoczkiem który może chodzic lekko bokiem i ocierac o scianki.
sposób 2: wyjmij stary silownik jak powyżej, załóż nowy. odpowietrz, jezdzij.
sposób 3: daj mechanikowi. skasuje za silownik i wymiane a tylko odpowietrzy
naklad pracy: 15 min - 2h
koszty: 20 - 200 zł
a w ogole to już bylo i szukajka rox