ADAM 12 napisał(a):
Po odpięciu sondy ECU przestaje odczytywać dane na temat zawartosci CO w spalinach i wg tego zaczyna w inny ,błedny, sposób dawkować paliwo.To samo tyczy się MAF-a.Bład w postaci odczytu odpowiedniej masy powietrza równiez ma wpływ na ilosc spalanego paliwa.
Być może auto odpali i jeździc bedzie...ale sprawdźcie sobie ile bedzie palic.
A jaka rolę spełnia Maf w k-jetronicu?? Taka sama jak w każdym innym aucie.Tyle że w tych autach połaczona została elektronika z mechaniką i w tym przypadku mechaniczna praca ma większy wpływ na charakterystyke pracy silnika a elektronika słuzy tylko do korekcji nastawów.
Tak mi się to widzi.
Pozdrawiam
k-jetronik nie ma elektroniki i jezdzi....
mam teorie spiskowa ze ke jest zrobiony tylko dla wymogow ekologi i cale te uklady elektroniczne w tym wydaniu po prostu maja znikomy (a w aucie tak wiekowym prawie zaden ) wplyw na prace ukladu wtryskowego
nie bardzo wiem w jakis sposob komp mialby regulowac ilosc paliwa wtryskowanego , jedynie co sie domyslam to ze dzieje sie to przez regulacje cisnienia paliwa (ale byc moze jestem w bledzie)
jesli ktos wie w jakis dokladnie sposob to sie dzieje to prosze o takie info
pozdro