.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 00:00:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.8 V6 AAH] Filtry na odmy
PostNapisane: 28.wrz.2006 19:33:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
Witam
Co myślicie na temat zaślepienia otorów w dolocie tych od odm a w miejsce na pokrywie zaworów założenia filterków? bo u siebie w b4 mam popękane wężyki i końcówki i nie wiem czy uszczelniać czy kupować nowe wężyki, ewentualnie wyrazać jakieś nowe?

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2006 22:24:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Moim zdaniem nie kombinuj przecież takie wężyki za parę złotych kupisz , a w jakim celu te filierki , żeby opary oleju wpadające do komory silnika były czyste? :605:

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.wrz.2006 23:33:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
Ale z tego co mi wiadomo to chyba lepiej jest zaślepić te otwory w dolocie i tak też mam zamiar zrobić nie wiem tylko czy wypuścić węże pod auto czy na końcówki w pokrywie zaworów założyć filterki i wykonać to bez węży. Co o tym myślicie?[/url]

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2006 00:07:15 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Napewno nie kupuj odm w ASO - tam mają taką śmieszną cenę ok. 250 zł za sztukę :): Normalnie padłem z wrażenia :diabel: Ja bym wymienił te węże na jakieś hydraliczne (robię to już 3-ci miesiąc bo póki co mam zaślepiony dolot a wąż pod samochodem).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2006 00:26:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
No właśnie też tak myślałem że w ASO zawołają za to jak to w ASO :[ właśnie szukam jakiegoś fajnego węża kawałek na allegro :) musi fajnie wyglądać chyba sobie przezroczyste kupie żeby było widać olej, myśle jeszcze czy zrobić jakiś obwód z filtrem do tego oleju czy puścić pod auto...

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2006 00:57:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
GrzesB napisał(a):
Napewno nie kupuj odm w ASO - tam mają taką śmieszną cenę ok. 250 zł za sztukę :): Normalnie padłem z wrażenia :diabel: Ja bym wymienił te węże na jakieś hydraliczne (robię to już 3-ci miesiąc bo póki co mam zaślepiony dolot a wąż pod samochodem).
Za co taka kasa za te krótkie dwa kawałki węży?

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2006 05:08:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2006 15:41:22
Posty: 14
Lokalizacja: Nieporęt/k Legionowa
hej
filtry odmy odpowietrzają układ olejowy o ile się nie myle, troche z nazewnictwem u mnie krucho ale one raczej do tego służą :)
Jak można je zaślepiać ? I po co ?

_________________
A6 C4 2.8Q


...errare humanum est...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2006 22:19:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
sero c4 napisał(a):
GrzesB napisał(a):
Napewno nie kupuj odm w ASO - tam mają taką śmieszną cenę ok. 250 zł za sztukę :): Normalnie padłem z wrażenia :diabel: Ja bym wymienił te węże na jakieś hydraliczne (robię to już 3-ci miesiąc bo póki co mam zaślepiony dolot a wąż pod samochodem).
Za co taka kasa za te krótkie dwa kawałki węży?


Też byłem nieźle zdziwiony, szczególnie, że sporo części w ASO nie jest aż tak strasznie droga jak wszyscy piszą...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2006 07:57:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Odmy mam z dolotu odpięte i puszczone bezpośrdnio pod auto. Otworki w dolocie zaślepione.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2006 19:35:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2006 20:22:12
Posty: 108
Lokalizacja: Dolnyśląsk
A w jakim celu wy te otwory w dolocie zaślepiacie to wczymś pomaga


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2006 20:18:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Ja z reguły zatykam wszystkie ładne dziurki :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2006 20:22:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2006 20:22:12
Posty: 108
Lokalizacja: Dolnyśląsk
zabawne ale ja pytam powarznie a ty se jaja robisz pomaga to w czymś czy nie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2006 20:39:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Sorka, ale mam już z deczka w czubie :P
W wysilonych silnikach odmy są odpiete i zastosowany dodatkowy zbiorniczek. Jako że dość często strzelam z N2O przy wysokich obrotach potrafi rzygnąć olejem. lepiej żeby ten olej nie poszedł na przepustnice. Poza tym odpinając odmy i zawór EGR silnik dostaje tylko świeze powietrze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2006 21:57:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.mar.2006 20:22:12
Posty: 108
Lokalizacja: Dolnyśląsk
dzięki i rozumie ale mam jeszcze jedno pytanie gdzie to się znajduje w C4 AAH i co to jest odma( tylko nie płucna) bo niejestem szpecem tak jak wy a chciałbym wiedzieć dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2006 00:27:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
Odma ma pomóc dosmarować komorę spalania, i w przypadku opisywanym powyzej (2,6 , 2,8), to karbowane (a'la peszel) czarne rurki biegnące od głowic, do puszki przed kolektorem. Lubią łatwo pękać, i przy połączeniu z gazem,, są przczyną wielu problemów

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2006 09:47:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Chyba nie dosmarować, a odprowadzić niebezpieczne, wysokie ciśnienie gazów z komory spalania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2006 11:42:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.mar.2005 22:19:08
Posty: 619
a nie spod pokrywy zaworów w kierunku Do komory spalania ? :peace:

_________________
AllRoad 2,7T '02, 240g/s :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2006 17:55:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Nie wiem co masz na myśli. W AAH odmy są na swój sposób specyficzne.
W kazdym bądź razie odmy nie służa do smarowania, tylko do odpowietrzenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2006 21:20:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
mi jakis czas temu tez popekaly, a poniewaz wygladaja jak peszel, to poszdlem do sklepu elekryczngo i kupilem wlasnie peszel :D Jest on na tyle twardy ze podcisneinei go nie zaciska, a na tyle mieki ze latwo sie go zagina. Potem odcialem stare rurki z koncowek plastikowych, kotre wchodza w pokrywy i przpustnice i po nagrzaniu zapalniczka peszla, naciganalem go na te koncowki. Od tego czasu (3 miechy) silnik dziala jakby stabilniej na wilnych obrotach, a dodatkowo mozna ogladac jak przez przezorczyste rurki zasuwa powietrze z drobinkami oleju :P

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2006 19:39:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
A to dziwne bo ja mam gumowe węże , które nie przypominają peszla i teraz pytanie które są orginalne?

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: