Panowie przkopałem własnie całego VAG 311. O to dane jakie z czytałem na silnik potem 01
04
000
blok 000:
041 091 000 056 091 131 160 116 112
blok 001
861 obr 13.8 mg/R
blok 003
882 obr 349.1 mg/R 370mg/R 49.2%
blok 004
882 8.0* BTDC 8.7* BTDC 52.5%
blok 005
882 226mg/R 5.7 BTDC
blok 011
882 958.8mbara (MAP) 1009.8mbara 93.4%
blok 015
882 10.2mg/R 1.48 l/h
Na wykresie TDI punkt nie miesci się w skali. Podejzewam ze trzeba pompe wyregulowac i teraz moje pytanie. Jedna regulacja jest u góry tą całą pokrywką. Jak się ją pchnie do szyby to obroty się podnoszą. A dróga regulacja jest na mocowaniu pompy do bloku silnika. 3 sróby z przodu i jedna z tyłu. O którą z tych regulacji chodzi? Oraz w którą strone nalezy tą pompe wyregulwac przy takich parametrach jezeli trzeba ją przekrecic w miejscu łączenia z blokiem to mam przekrecic w prawo czy wlewo? mozna to robic na włączonym silniku? wtedy bede mógł obserwowac laptopa.