Moj silnik (2.6 V6 ABC) ma zdaje sie wywalone piersicenie na jednym tloku. Zroiblem glowice, ale dalej sprezanie jest niskie, po wlaniu oleju skacze na 15 zatem podejzewam wlasnie peierscien. W zwiazku z tym zaczynam sie zastanawiac czy to nie jest poczatek konca, i zaczynam przymierzac sie do wymiany silnika. W ziwazku z tym moje pytanie, czy (pomijajac iczywiscie uklad elektryczny) da sie bez problemu wlozyc silnik 2.8? Chodzi mi o mocowanie silnika oraz podlaczenie skrzyni beiogw. Skrzynie od 2.8 maja minimalnie inne przelozenia, ale to nie powinien byc problem. Czy wogole jest to mozliwe?
A przy okazji, gdybym wymienial te pierscienie to czy wystarczy to zrobic tylko na tym jednym tloku, odkrecic go, wymienic piersicenie i zalozyc spowrotem, czy tez pozostale tzeba robic, panewki moga byc stare, czy tez wymienic?
_________________ Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl
|