.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 13:08:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 1.8] Poważna usterka ? Diagnoza
PostNapisane: 15.paź.2006 11:01:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2006 11:49:12
Posty: 7
Witam wszystkich
Wczoraj wyjechałem na autostrade A4 i jadąc z predkością 160-195 km/h
po około 5 minutach od rozpoczęcia jazdy kontrolka zapiszczała i temp. osiągła 120stopni, wybiło płyn ze zbiorniczka. Po chwili przerwy zjechałem na parking i okazało się że niby obieg wody jest ale jakiś taki niemrawy i to tylko na wolnych obrotach. Po wystygnięciu zaryzykowałem jeszcze i pojechałem dalej i przez 10km temp skakała od 95-115 stopni po czym znowy osiągnęła 120 kontrolka zapiszczała i znowu zjechałem na pobocze, po czy nie chciałem już ryzykować i zabrała mnie z autostrady laweta za 1200zł :/
Czy ktoś mi może to zdiagnozować co to jest za usterka.Z tego co rozmawiałem z mechanikiem przez telefon w nocy mówił coś o uszczelce pod głowicą czy to prawda czy macie jakieś inne przypuszczenia. Proszę o pomoc.


Ostatnio edytowano 15.paź.2006 11:50:05 przez slawlo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 11:38:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.maja.2006 14:01:26
Posty: 14
Lokalizacja: Lublin
Witam!
Przyczyn może być wiele, mógł termostat się zaciąć i nie puszczaść płynu na chłodnice, lub może szwankować pompa wody (sprawdzałeś naciąg paska?).
Co do uszczekii to może być rezultat a nie przyczyna tej usterki, chociaż nie zawsze uszczelka pada w takich sytuacjach.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 11:48:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2006 11:49:12
Posty: 7
A jeszcze za pierwszym razem jak się zagrzał to chcąc obniżyć temp właczyłem ogrzewanie na maxa a tu nic zimne powietrze było. Dopiero po ponownym odpaleniu wróciło ogrzewanie. Mam też instalacje lpg sekfencyjną i wogule niechciał jechać na gazie gdyż parownik miał temp może z 15 stopni w każdym razie był zbyt mało nagrzany żeby przełączyć sie na benzynę co bardzo mnie zdziwiło gdyż płyna miał 120stopni. Tak jakby wogule płyn gorący nie dochodził do niego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 12:01:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
obstawiam padnieta pompe wody i/lub termostat , malo tego po takim pregrzeaniu silnika, nie zdziwlbym sie jakby za jakis czas poszla uszczelka pod glowica :/

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2006 18:18:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
Pompa wody ma wirnik plastikowy i kiedyś miałem taki przypadek że się odłamał od wałka ten sam silnik i ten sam rocznik ale w A3. Objawy były podobne. :peace:

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: