.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 16:03:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6 c4 2.5TDI AEL] poszukiwany login do sterownika
PostNapisane: 12.paź.2006 23:37:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2006 22:07:16
Posty: 19
a6 c4 2.5 tdi poszukiwany login do sterownika. 12233 nie działa - zrywa komunikacje. Gdyby co to oznaczenie silnika ael. Dzięki.

_________________
siwy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2006 19:04:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.gru.2005 13:56:16
Posty: 428
Lokalizacja: Wałbrzych
Przyczyną może być niskie napięcie lub zakłócenia na linii diagnostycznej.
Jakiego interfejsu używasz ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2006 19:08:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
W AEL adaptacja ta nie dziala :peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2006 19:29:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2006 22:07:16
Posty: 19
Jack czyli rozumiem ze obroty ustawiasz na pompie tak?

interface viaken KK+l

_________________
siwy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2006 20:28:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Jack napisał(a):
W AEL adaptacja ta nie dziala :peace:


a jaka :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2006 22:27:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Mozna zmienic napiecie sterownika w pompie ale zasada jest taka ze ECU w tym silniku nie przyjmuje tej adaptacji i skoro moment wtrysku jest ustawiony dobrze, nastawnik w pompie nie wariuje i jest ustawiony poprawnie na korpusie (napiecie powinno byc na wolnych 1.400-1.460) , wtrysk sterujacy jest sprawny , to wystarczy zadbac aby kat wtrysku miescil sie w normie a obroty wroca do 750 . :peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2006 23:06:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2006 22:07:16
Posty: 19
Jack powiedzmy ze mnie przekonales :) to teraz do ciebie jeszcze jedno pytanie. Czy inne adaptacje działajæ w tym silniku?

_________________
siwy :)


Ostatnio edytowano 16.paź.2006 09:16:38 przez siwytriker, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2006 23:45:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Nie wiem czy inne dzialaja bo nie zaglebialem sie w tym ale skoro masz na mysli podniesienie parametrow silnika poprzez adaptacje vag to ECU na to nie pozwala i nalezy podmienic epromy oraz wczytac do nich odpowiednio zmodyfikowane mapy. Wiem bo sam mam zmodyfikowany w ten sposob przez gebelsow :peace:

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2006 09:19:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2006 22:07:16
Posty: 19
Chciałem tylko zmienić obroty i ewentualnie mieć możliwość zalogowania się ( ciekawość)
Powiedz jak w twoim autku wyglada spalanie po modyfikacjach?

_________________
siwy :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 69 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: