.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 12:58:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AAH] uszczelka pod głowicą
PostNapisane: 17.paź.2006 20:50:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Mam pytanie do wybitnych znawców tego motorka. Dziś wspólnie z kolegą doszliśmy do wniosku że ma wywaloną uszczelkę pod głowicą, wywala płyn i z wydechu strumienie wody! Teraz pytanie : czy można w jakiś sposób dojść do tego która uszczelka walnięta bo koleś chce być oszczędny i robić jedną głowicę (ja tego absolutnie nie popieram!) :!!:

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2006 21:35:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
odłącz elektryke na jednej ze stron i zobacz czy będzie parowóz.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 06:32:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2004 12:57:58
Posty: 339
Lokalizacja: Kraków
zmierz cisnienie na wszystkich cylindrach, tam gdzie jest walnieta uszczelka powinno byc nizsze, dodatkowo bedziesz znal stan pozostalych cylindorow/uszczelki

_________________
Żaba
Audi A4 Avant quattro, 2.8 (APR) + Tiptronic, 99r.
był - Audi 80 Avant quattro, 2.6 (ABC), 93r.
był - Audi 90, 2.3 (NG), 87r.
www.frogs.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 09:05:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2005 16:04:35
Posty: 484
Lokalizacja: Lębork-Koszalin
Można też to sprawdzić termometrem przystawiając do kolektora wydechowego.Tam gdzie będzie płyn leciał będzie temp. niższa.Możesz też odkręcić wydech od kolektora jednego(3 śruby) i też zobaczysz który walnięty.

_________________
czarne C4 2.8 V6 LPG,BLOS,gleba,225/40/18, webasto,abs,cb,navi,dvd,TV,naklejka i ramki AKP,itp
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 13:50:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Sprawdz analizatorem wartość spalin w gażdej z głowic osobno.
Z drugiej strony to jest bez senu. Zrób od razu dwie. Dodaj do tego uszczelniacze oringi itp. Będziesz miał góre silnika zrobioną.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 19:33:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
Przekonałem kumpla do podniesienia obu głowić! Jedna miała aż 0.44mm odchyłki (przegrzany silnik). koszt kompleksowej obróbki jednej głowicy 400zł.

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2006 15:57:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lut.2006 00:44:54
Posty: 192
Lokalizacja: Legnica
Auto: B6 AVF
tydzien temu odebralem moja niunie po kompleksowym remoncie gory. uszczelki pod glowice, planowanie głowic, wszystkie uszczelki nowe, simeringi, plyny, filtry, diagnostyka na koniec wyszlo 1700 ... powodzenia :!!: :!!: :!!:

_________________
B6 AVF
B4 AAH
C4 ABC


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 93 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: