.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 22:59:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 1Z 1,9TDi] Walki z glowica ciag dalszy...
PostNapisane: 22.paź.2006 21:42:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2006 22:30:51
Posty: 57
Lokalizacja: Warszawa
Witam !
Pytanie pierwsze: Czy po odkreceniu "lapki" wtryskiwacza sa jeszcze jakies elementy mocujace ? Nakretka zdjeta, lapka porusza sie swobodnie ale wtryskiwacz ani drgnie...
Pytanie drugie: W jakiej kolejnosci demontowac kolektory ? Moze zaczac od sprezarki ?
Pytanie trzecie: Uszczelka pod glowice byla kilkuwarstwowa (dwie cienkie blaszki zewnetrzne plus grubszy srodek) - czy to standard ?

PS. Jeden z popychaczy "rozwarstwiony" - denko "szklanki" oderwalo sie od reszty... Przy okazji poznalem nieskomplikowana budowe wewnwtrzna tego ustrojstwa...

Pozdrawiam

_________________
Artur
B4 '92 1,9TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2006 00:00:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
1. wtryski beda siedziec i nie wyja lekko
2. zdejmuj to co ma najlatwiejszy dosteo do srob (z tego co pamietam kolekot ssacy)
3. jesli mozesz stwierdzic ile warstw ma uszczelka to nie jest to dobra uszczelka

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2006 06:03:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2006 22:30:51
Posty: 57
Lokalizacja: Warszawa
W jaki sposob wydobyc wiec wtryskiwacze ?
Rozumiem, ze sa one wcisniete a nie wkrecone ?
Pozdrawiam

_________________
Artur
B4 '92 1,9TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2006 07:43:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 17:10:18
Posty: 233
Lokalizacja: Turek
musisz każdym wtryskiwaczem kręcić w kółko bez wyciągania tak z 10 razy, potem jak się obluzuje to kombinerki i przez jakąż gume łapiesz az a gwint i wyciągasz obracająć. Ja przed wyciąganiem zawsze wszystko na 10 min., pryskam płynem WD40 żeby się trochę poluzowało i czekam z 10 min a potem do dzieła. W ogóle to powinieneś najpierw pędzlem z benzynką ekst. wymyć okolice wtryskiwaczy przed demontażem bo tam jest dużo syfu ...

_________________
ARTUR SZ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2006 21:10:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2006 22:30:51
Posty: 57
Lokalizacja: Warszawa
Artur Szczepaniak napisał(a):
musisz każdym wtryskiwaczem kręcić w kółko bez wyciągania tak z 10 razy, potem jak się obluzuje to kombinerki i przez jakąż gume łapiesz az a gwint i wyciągasz obracająć. Ja przed wyciąganiem zawsze wszystko na 10 min., pryskam płynem WD40 żeby się trochę poluzowało i czekam z 10 min a potem do dzieła. W ogóle to powinieneś najpierw pędzlem z benzynką ekst. wymyć okolice wtryskiwaczy przed demontażem bo tam jest dużo syfu ...


Witam,
Problem polega na tym, ze nie jestem w stanie zdjac "lapek" - za dluga szpilka i bez podniesienia calego wtryskiwacza w zdjeciu przeszkadzaja krocce przelewowe - nie moge kercic wtryskiwaczem... Zlapac kombinerkami przez np. gume za gwint i ciagnac na sile ?
Pozdrawiam

_________________
Artur
B4 '92 1,9TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: .
PostNapisane: 26.paź.2006 21:42:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Cytuj:
Problem polega na tym, ze nie jestem w stanie zdjac "lapek" - za dluga szpilka i bez podniesienia calego wtryskiwacza w zdjeciu przeszkadzaja krocce przelewowe


Rozkrec wtrysk na aucie.

Cytuj:
3. jesli mozesz stwierdzic ile warstw ma uszczelka to nie jest to dobra


W tdi uszczelka jest met[img]lowa i nawet nowa wopakowaniu sklada sie z 3 elementow.To jest normalne zjawisko


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2006 17:20:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.cze.2006 21:53:42
Posty: 88
Lokalizacja: Wrocław/Środa Śląska
ja swoje wtryski poluzowalem i za pomoca klucza ktory zalozylem na zwezona czesc wtysku przekrecalem w prao i lewo , wtedy sie on poluzowal i wyszedl bez wiekszych problemow, jak bedziesz montowal ponownie wtryski to nie zapomnij wymienic podkladek miedzianych na koncach wtryskow!
powodzonka

_________________
A3 - AGR jest
A6 C4 AVANT AEL - było
B4 AVANT 1Z - było


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: