.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 21:54:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: <Audi 90 b3 2.3 NG> Problem z rozruchem
PostNapisane: 27.paź.2006 20:02:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2006 23:21:43
Posty: 17
Witam i odrazu pytam się ludzi znających ten silnik, otóż mój samochodzik palił na dotyk i nigdy nie było problemów... aż tu nagle po 6 dniowym przestoju bez odpalania pojawił się problem, samochód albo zapala za pierwszym razem, a jeśli się to nie uda trzeba odczekać koło 20 minut i znowu próbować, nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny, audi nie przerywa w czasie jazdy,tyrzyma obroty,problem tylko na zgaszonym, nowe świece NGK oraz kable założyłem w aucie miesiąc temu, podejrzewając że to ich wina i nic! taka sama sytuacja po zgaszeniu silnika, tzn. robie autkiem 20 czy 100 km, gaszę je, żeby znowu zapaliło musze czekać 20 min, inaczej mogę kręcić rozrusznikiem aż do śmierci aku, czy ktoś miał podobny problem??? jakieś pomysły??? silnik 2.3 NG, Audi 90 1990r. auto BEZ LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.paź.2006 20:10:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
A nie masz jakiegoś IMOBILAJZERKA? Trochę dziwne aby po postoju taka sprawa wynikła... Miałem ten sam silnik i bez problemów. Sprawdź na początek ten czujnik w kopułce zapłonowej (nie pamiętam jak się nazywa) może się przesunął i nie daje sygnału. A tak w ogóle to sprawdzałeś czy jest iskra na świecach? Zacznij od tego-wypnij kabelek od cewki i sprawdź, później paluch i kopułka, czujnik w kopułce. Jak to nie brak iskry to może moduł sterujący zapłonem, bo na wtryskiwacz rozruchowy to nie wygląda...

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2006 22:28:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2006 23:21:43
Posty: 17
Immobilaiser made in fabryka, standardowy przy kole kierownicy, iskra jest, tak jak napisałem albo pali na dotyk albo musi przestać koło 10-15 minut aby była szansa na ponowne odpalenie... elektrycy i mechanicy nie mają pojęcia co jest... kody błyskowe nie wykazują żadnych błędów... poprostu porażka :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2006 22:37:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Spróbuj odpiąść IMO, może w nim jakiś kondensator trzyma lub przekaźnik.. Odepnij i sprawdź...

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2006 08:41:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Moze przekaznik pompy paliwa sie przywiesza. Jak Ci nie bedzie chcial odpalic to go wyciagnij i stuknij nim kilka razy w kolano (albo w co innego :-) ). Jesli po tym zabiegu odpali to prawdopodobnie to wlasnie on jest winny. Rozbierz go i przeczysc. Sprawdz czy jakis lut w srodku nie puscil.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2006 10:00:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.cze.2005 15:34:08
Posty: 309
Lokalizacja: wawa
Miałem w mojej 100 2,3 NG ten sam problem... nie udało mi się go rozwikłać ale parę rzeczy wymieniłem i nie pomogło... U mnie nie był to czyujnik halla, nie był w ogóle układ zapłonowy. Rzecz musi dotyczyć ukł. wtryskowego ponieważ u mnie ten problem był tylko na benzynie, na gazie nie.

Życzę powodzenia w poszukiwaniach :peace:

_________________
Audi V8 4,2 quattro - "gruba" niunia :D
Audi 200 2.2 T - do sprzedania
Audi 200 na części bez motoru
Ford Capri MK III 2,9 V6
Plymouth Voyager 3.0 V6
Kawasaki ZXR 750
Toyota Corolla E9 "klekot"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2006 00:29:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.paź.2006 23:21:43
Posty: 17
No więc po koleji, imo wyrzucone, alarm też (miał odcięcie pompy paliwa więc
wyjąłem na wszelki) iskra na świecy jest, pompka chodzi (słychać) wymieniłem filtr paliwa, iskra na świecach jest (dzisiaj sprawdzane) natomiast silnik nie daje oznak że chciałby zaskoczyć :( ciekawostka : po wyjęciu świec po nieudanym odpaleniu świece suchutkie, nie wiem czy 90 takl mają, proszę o pomoc i dziękuje za zainteresowanie moim problemem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2006 07:20:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
zwykle jest tak że jak nie pali na zimnym to problem tkwi we wtryskiwaczu rozruchowym, a jeżeli nie pali na ciepłym to kłopot jest z 2-pinowym czujnikiem temperatury cieczy chłodzącej. Ale u ciebie to chyba coś zbyt nagle się stało, żeby to były takie 2 rzeczy. A sprawdź jak działa rozdzielacz paliwa, czy w ogóle paliwo tam dochodzi i czy działają wtryski.

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: