Witam. Mam problem z wyregulowaniem przepustnicy w B3 2,0E silnik ma oznaczenie 3A. Byłem na regulacji u gazowników, ponieważ po spuszczeniu gazu obroty gwałtownie spadały że silnik potrafił zgasnąć. Po regulacji na ciepłym silniku było wszystko w porządku na beznzynie jak i gazie. Natomiast po kilku godzinach odpalam zimny silnik na benzynie a tu obroty są prawie 3000 , pózniej jak się rozgrzał spadły. Wcześniej miał na zimnym ok 1000 - 1100. Zauważyłem że regulowali śrubą tą o co opiera się w połozeniu krańcowym cięgno od gazu. Jak to można spowrotem ustawić prawidłowo. Wykręciłem ją jakieś 2mm to obroty na zimnym silniku przy uruchomieniu spadły do 2300. Póżniej wykręciłem ją jakieś 3mm. Obroty przy uruchomieniu były 900. W jaki sposób powinno być wyregulowana prawidłowo.
|