michalpwl napisał(a):
TAK MAM LPG!!! Myslicie że to przyczyna?
raczej napewno. problem lezy w plastikowych trojnikach sluzacych do wpiecia parownika w obieg wody. pod wplywem ciepla i nacisku opaski zaciskowej te trojniki sie kurecza i zaczynaja puszczac plyn ale na tyle powoli ze zanim dobrze wycieknie to zdazy odparowac i dlatego nie widac wyciekow. moja rada , dokrec weze na tych trojnikach i wtedy sprawdzaj. jezeli bylby to wyciek wody do silnika to mialbys problem z zapowietrzajacym sie ukladem chlodzenia i to tez byloby bardzo dziwne uszkodzenie bo przewaznie jak siada uszczelka glowicy to przebija cisnienie do ukladu chlodzenia z racji najnizszego cisnienia w tym ukladzie z 3 mozliwych czyli cisnienie sprezania jako najwieksze cisnienie , cisnienie oleju mniejsze i cisnienei w ukladzie chlodzenia najmniejsze a logicznym jest ze male cisnienie nie wbije sie gdzies gdzie jest wyzsze cisnienie
oblukaj temat i zdaj relacje... a tak wogole to dokladnie ile Ci tego ubywa ?