.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 17:20:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B2 Coupe GT] silnik 2.2 KV a w nim wal i tloki od 2.0 5 cyl
PostNapisane: 09.lis.2006 16:28:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2006 21:54:17
Posty: 20
Lokalizacja: Kraków
czy słyszeliscie o takiej kompilacji ?? strata mocy jakies 30 kucykow i stopien sprezania 8,5 a nie 10,0 - kto moze sie wypowiedziec w tym temacie.. dlaczego ktos stworzyl takie zestawienie elementow? - srednica tłoków 81 mm a skok wykorbienia wału 77,4 mm co daje pojemnosc 1994 cm3 czyli 2.0 natomiast blok od 2.2 tłoki niepracowaly w calej komorze cylindra tylko mialy jakies po 5mm odstepu miedzy nominalną wartoscią ich wychylenia.. czy mogę zalozyc wal z wykorbieniem od 2,2 czyli 86,4 mmi i tłoki od 2.0?? i modlic sie by ogromna kompresaja nie zniszczyla mi motoru oraz zeby sie nie zderzyly tłoki z zaworami ??

_________________
pablo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2006 17:48:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
Na moj gust mozesz skoro KV chodziło na wykorbieniu 86,4. Tyle ze bym zmienil glowice na 20v.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2006 18:49:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.wrz.2005 18:48:47
Posty: 26
Lokalizacja: kraków
No mowilem ci pawel gdzie taki motor 20v lezy i czeka na ciebie.
Znawcy tematu wymyslcie jakies sensowne rozwiazanie tego problemu bo ladne coupe gt stoji i sie marnuje.

_________________
coupe GT 2,2 KV 86r było
coupe quattro 2,3 20V 7A 90r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2006 20:15:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
napisalem sensownee rozwiazanie. niech wklada to co chce tylko ze skoro tloki sa od glowicy 20v to niech taka wsadzi

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2006 20:17:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2006 21:54:17
Posty: 20
Lokalizacja: Kraków
tyle ze moja głowica 10V jest juz po kapitalnym remoncie i nieoplaca mi sie pakowac w inny silnik ;)

_________________
pablo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2006 20:50:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.wrz.2005 18:48:47
Posty: 26
Lokalizacja: kraków
tłoki są od 2.0 5cyl

_________________
coupe GT 2,2 KV 86r było
coupe quattro 2,3 20V 7A 90r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2006 22:02:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
porownaj tloki od 2,2 10v z tymi od 2,0 20v i sprawdz czy te 10v nie sa bardziej wyzlobione(chodzi o to by nie bylo kolizji). jezeli nie sa to wkladaj te od 20v. Jezeli sa a chcesz koniecznie wykorbienie 86,4 to szukaj tlokow od 2,2 10v.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2006 22:03:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
dareekk napisał(a):
tłoki są od 2.0 5cyl

Wiem, ale one sa z silnika 20 zaworowego. a glowica w samochodzie jest 10 zaworowa.


Co do kompresji to ona nie zniszczy ci silnika.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 10:16:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2006 21:54:17
Posty: 20
Lokalizacja: Kraków
pilachgt napisał(a):
dareekk napisał(a):
tłoki są od 2.0 5cyl

Wiem, ale one sa z silnika 20 zaworowego. a glowica w samochodzie jest 10 zaworowa.


Co do kompresji to ona nie zniszczy ci silnika.


blok jest od 2,2 KV (2226cm3) z 86' głowica jest 10V na zwykłych popychaczah - szklanki + plytki kasujace luz, tłoki są od 2.0 5 cyl - sa grubsze miedzy sworzniem tloka a ich górną płaszczyzną od tych z 2,2 5 cyl lecz oba modele mają srednice 81mm do tego wał korbowy jest z 2.0 5 cyl czyli 77.4 mm nie sądze by to było z silnika 20V pozatym moj blok silnika nie jest stworzony pod hydrauliczne popychacze

_________________
pablo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 11:28:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
2,0 5cyl to jest silnik 20 zaworowy o oznaczeniu NM

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 11:53:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2006 21:54:17
Posty: 20
Lokalizacja: Kraków
było jeszcze co najmniej 5 modeli silników 2.0 5 cyl i 10v - co prawda slyszalem o 2.0 5cyl 20v 160ps ale to raczej do rzedkosci nalezy - nizej 2 stronki o takich modelach 2.0 10v :

http://volksweb.relitech.com/helmut/ENGINES.HTM

http://www.kaleu-koch.de/45739.html

_________________
pablo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 11:57:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2003 01:32:22
Posty: 843
Lokalizacja: Lublin
wlasnie wertowalem etke i tez znalazlem 2,0 10v. nie wiedzialem ze sa takie :oops:, Ciekawe czy ktos tak zlozyl silnik bo akurat mial za darmo wal i tloki, bo stare sie np popsuly czy to bylo pseudo odprezenie i zabawa z turbo :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2006 12:29:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2006 21:54:17
Posty: 20
Lokalizacja: Kraków
a co sadzisz o tym by zalozyc tłoki od 2.0 do bloku i wału od 2.2 - czyli zalozyc po prostu wal do mojego silnika o wykorbieniu 86,4 - zmiejszy sie komora spalania no i pewnie zwiekszy poziom sprezania, aha i jesli tloki sa dluzsze to pewnie pojemosc powiedzmy spadnie z 2226cm3 do 2185cm3 :/ a co do cisnienia sprezania to dla KV-ki wedlog ksiazki dieter korpf korzysne jest miedzy 10-14bar a min 8 bar do tego roznica odchylki max do 3bar - tylko to dane dla silnika 2309cm3 (no to tak 15 by mi stykło heh :) o ile by sie tloki nie pozderzaly z zaworami w glowicy )

Ps narazie skupiam sie nad kupnem całego silnika 2,2

_________________
pablo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2006 17:35:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.cze.2005 19:39:00
Posty: 534
Lokalizacja: Małopolska
[tak sie składa ze ja mam taki silniczek w swojej 90 2.0 piec cylindrów 10v oznaczenie silnika PS moc 85kw jakies 115 koni

_________________
AUDI 90+BLOS


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: