Może ktoś mi podpowie,
ale od początku : wpierw pękł mi przewod od silniczka ( na wolnych obrotach wręcz gasł) - został wymieniony i sie potwierdziło, ale silnik od tego momentu juz nie gasł ale zaczął tak nie równo pracować że obroty wachały się między 200 - 900 diagnoza silniczek krokowy też padł więc nie wiele myśląć zakupiłem i tu pojawił się problem, ( samochód jaki posiadam do B4 coupe z silnikiem 2,3 92r.) otóż silniczek jaki zakupiłem jest 3 pin. a ten który jest zamontowany to 2 pin. jaka jest różnica między nimi, czy istnieje możliwość zamontowania 3 pin. w miejsce 2 pin.??
Jeszcze jedno - zwiększyłem delikatnie obroty i na zimnym dalej "faluje" za to jak się nagrzeje to stoi w miejscu ok 1100 bo tak nastawiłem, tylko nie powiem ile teraz pali
pozdrawiam i proszę o podpowiedzi