Dolozenie ICka pewnie wydluzy uklad dolotowy zwiekszajac turbo dziure...ale to nie takie proste, napewno obizny temperature powietrza wpadajacego do silnika dzieki czemu bedzie mozna wiecej ropala spalic w tym samym czasie i zwiekszyc doladowanie...ale to tez by wymagalo jakis tam regulacji....poza tym silnik moze nie wytrzymac wiekszego doladowania....problemow cala masa. Byc moze turbina nie dostaje odpowiednio duzo spalin i dlatego pompuje tak pozno...problem moze byc zlozony. Zapodaj fotexy, napisz wiecej szczegolow, jakie turbo, ile dmucha, co tym steruje itp.
Ja bym sie pobawil sterowaniem turbiny, zeby zmniejszyc turbo dziure. Z drugiej strony zalozenie ICka moze przedluzyc zywot motorkowi ze wzgledu na obnizenie temperatury spalania nieco....eh skomplikowane
Jest jeszcze kwestia BOVa, masz w ogole jakis zawor upustowy ? Moze na tym polega problem, ze jak zamkniesz przepustnice to turbina hamuje i jest klops...Mozesz to sobie sprawdzic zmieniajac biegi bez puszaczania pedalu gazu...tylko rob to szybko