.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 08:44:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 2,5tdi AAT] rano kręci 3,4 sek zanim odpali
PostNapisane: 17.paź.2006 06:49:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 19:26:28
Posty: 61
Lokalizacja: zagłębie CU
Kąt jaest ok i cała reszta , ale wygląda na to że paliwo się cofa jak auto postoi około 6 h to kręce 3, 4 sek zanim zapali jak zakręcena dwa razy to jest ok, wężyki dokręcecone a w drodze od filtra do pompy nie ma powietrza , może jest jakiś zaworek zwrotny ? Po pierwszym uruchomieniu , auto zapala na tyk.

_________________
A 6 ........2,5 tdi ...........115 KM............


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2006 07:37:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Tlokorozdzielacz w pompie nie utrzymuje cisnienia . Gdyby sie paliwo cofalo to podczas odpalania slychac ze chce zaskoczyc ale jakby nie palil na wszystkie cylindry.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 06:51:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 19:26:28
Posty: 61
Lokalizacja: zagłębie CU
to pompa do wymiany , czy można coś z tym zrobić, ile to może kosztować?

_________________
A 6 ........2,5 tdi ...........115 KM............


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 08:17:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Sprawdź kolego czy z odkręconym korkiem wlewu paliwa dzieje się to samo ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 10:58:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.sie.2006 19:27:36
Posty: 254
Lokalizacja: Pajęczno
A moze po prostu swiece żarowe sie przepaliły? Lub grzeje tylko jedna lub dwie...?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 12:39:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2006 11:47:33
Posty: 14
Lokalizacja: Warszawa
Miałem to samo do wczoraj. Wymienilem wszystkie 6 świec i dziś rano odpalił na dotkniecie:) (trzy były spalone)

_________________
A6 2,5 TDI Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 16:47:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2006 08:04:42
Posty: 65
Lokalizacja: Kłodzko
Właśnie wczoraj odebrałem AEL-a po naprawie, miałem dokładnie taki sam problem co Ty, poprzedni właściciel też mi powiedział że ciężko pali jak wystygnie bo sie mu paliwo cofa, nawet założył taki zawór zwrotny i nic. Auto zawiozłem do fachmena i.... okazało się że wtryski są do d.....y. Oczywiście ciśnienie miały dobre ( bo to akurat sam sprawdzałem) ale lały każdą dziurką w inną strone i właśnie to było powodem tego ciężkiego odpalania. Dodam jeszcze że jazda z takimi wtryskami to ryzyko wypalenia tłoków. Koszty naprawy: końcówki po 125 zeta/szt. + pierdoły typu wężyki, opaski itd. + robocizna = 1011 PLN. No niestety troche siana jest ale efekty są, pali na dotyk. No niestety ale dobre wtryski w dieslu to podstawa. Pozdrawiam

_________________
Strata czasu podobna jest do śmierci...nieodwracalna


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 20:38:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 23:25:23
Posty: 1143
Lokalizacja: Legnica Posty: 1 konkretny - reszta to spam :)
Zulu napisał(a):
Miałem to samo do wczoraj. Wymienilem wszystkie 6 świec i dziś rano odpalił na dotkniecie:) (trzy były spalone)


Przy jakich temperaturach musiałeś go kręcić dłużej poniżej czy powyżej 5 st C ???

_________________
A4 B6 1.9 TDI quattro - jest
A8 D2 4.2 quattro - było
A6 C4 AEL quattro - było
80 B3 1.8 - było

wyznawca quattro...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 20:46:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Zulu napisał(a):
Miałem to samo do wczoraj. Wymienilem wszystkie 6 świec i dziś rano odpalił na dotkniecie:) (trzy były spalone)

Rozumiem że odpalałes w ujemnych temperaturach ?
W normalnych dodatnich temperaturach świece nie maja nic wspolnego z rozruchem. Chyba ze mapa rozruchu zostala zmodernizowana pod katem kulawego motoru - wtedy wspolczuję ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 21:34:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 23:25:23
Posty: 1143
Lokalizacja: Legnica Posty: 1 konkretny - reszta to spam :)
baskecik napisał(a):
Zulu napisał(a):
Miałem to samo do wczoraj. Wymienilem wszystkie 6 świec i dziś rano odpalił na dotkniecie:) (trzy były spalone)

Rozumiem że odpalałes w ujemnych temperaturach ?
W normalnych dodatnich temperaturach świece nie maja nic wspolnego z rozruchem. Chyba ze mapa rozruchu zostala zmodernizowana pod katem kulawego motoru - wtedy wspolczuję ...


Basket świece grzeją tylko w ujemnych ?? A nie czasem juz poniżej +5 C ??

_________________
A4 B6 1.9 TDI quattro - jest
A8 D2 4.2 quattro - było
A6 C4 AEL quattro - było
80 B3 1.8 - było

wyznawca quattro...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 21:36:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Z tego co mi wiadomo to ponizej -5 :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 21:43:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 23:25:23
Posty: 1143
Lokalizacja: Legnica Posty: 1 konkretny - reszta to spam :)
baskecik napisał(a):
Z tego co mi wiadomo to ponizej -5 :)


Nie chce się sprzeczać z Wyznawcą Diesla :) ale ... dzisiaj przy 0c kontrolka od świec zauważalnie dłużej się paliła...

_________________
A4 B6 1.9 TDI quattro - jest
A8 D2 4.2 quattro - było
A6 C4 AEL quattro - było
80 B3 1.8 - było

wyznawca quattro...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 21:50:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Moge sie mylic, nie jesem omnibusem, z tego co pamietam to poniezej + 5 St nie odpala klima a ponizej -5 odpalaja swiece, ale to trzeba sprawdzic, jak mowie moge sie mylic :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 08:55:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecik napisał(a):
Z tego co mi wiadomo to ponizej -5 :)


swiece grzeja poniżej +5 stopni .... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 09:00:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 00:31:29
Posty: 332
Lokalizacja: Kędzierzyn Koźle
Auto: BMW E60
baskecik napisał(a):
Moge sie mylic, nie jesem omnibusem, z tego co pamietam to poniezej + 5 St nie odpala klima a ponizej -5 odpalaja swiece, ale to trzeba sprawdzic, jak mowie moge sie mylic :)


na odwrót poniżej +5 świece , poniżej -5 klima

_________________
A6...2.6........V6..ABC..150KM..225 Nm==> było
A4...2.5 TDI..V6..AFB..150KM..310Nm ==>było
A4...2.0 TFSI..........180 KM...320 Nm ==> jest
BMW..E39..2.0...150 KM....190Nm ==>było
BMW..E60..3.0d...218 KM...500Nm ==>było

Pozdrawiam BratPit


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 10:45:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 19:26:28
Posty: 61
Lokalizacja: zagłębie CU
dzięki panowie, ale to raczej wężyki mam do wymiany i opaski[w układzie paliwowym] bo niby są zakute a obracają się , jutro sprawdzę to dam znać. jeszcze jedno co mogę zrobić z przepływomierzem bo na VAGu wyszło że jest 50 % skuteczności , słyszałem że można go przemyć

_________________
A 6 ........2,5 tdi ...........115 KM............


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 10:58:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
ab124 napisał(a):
dzięki panowie, ale to raczej wężyki mam do wymiany i opaski[w układzie paliwowym] bo niby są zakute a obracają się , jutro sprawdzę to dam znać. jeszcze jedno co mogę zrobić z przepływomierzem bo na VAGu wyszło że jest 50 % skuteczności , słyszałem że można go przemyć

niby mozna go przemyc ... ale jezeli jest w taki stanie to duzo to przemycie nie pomoze .....

P.S skad to stwierdzenie ze 50 % skutecznosci ... :?:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 19:45:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 16:23:22
Posty: 135
Lokalizacja: Wrocław
Hej

Mam dokladnie takie same objawy jak ab124.
Mialem ostatnio wymieniane wtryski i po tym sie zaczelo.
(na razie nie mam czasu jechac do mechanika bo pracuje do 19:00 a on jest do 18:00).
Wczesniej odpalal na dotyk.

Zdjąłem pokrywe i zauważyłem tylko jeden mały pęcherzyk w przezroczystym przewodzie paliwowym.

Pisaliscie cos o odpowietrzaniu.
Czy gdzies jest jakis zaworek ktorym mozna samemu odpowietrzyc ?
Jesli tak to gdzie ?

Mam A6 2.5 TDI 1999

_________________
Audi A6 2.5 TDI 1999 r. AKN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2006 10:51:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2006 12:27:44
Posty: 26
Lokalizacja: warszawa
jeżeli co jakiś czas pojawi się bombel powietrza w przewodzie na pracującym silniku to jest to normalne.zobacz czy nie ma powitrza w wężyku między filtrem a pompą po dłuższym postoju przed uruchomieniem.Może to być też filtr do D....Y.Jeżeli nie niezapowietrza się to sprawdź świece.odłącz czujnik temp.silnika i podłącz lamkę próbną z diodą i kabelkiem do plusa a próbnikiem do po kolei do każdej ze świec.Pompa trochę kosztuje więc najpierw zacznij op rzeczy podstawowych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.paź.2006 10:58:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
bratpit napisał(a):
baskecik napisał(a):
Moge sie mylic, nie jesem omnibusem, z tego co pamietam to poniezej + 5 St nie odpala klima a ponizej -5 odpalaja swiece, ale to trzeba sprawdzic, jak mowie moge sie mylic :)


na odwrót poniżej +5 świece , poniżej -5 klima


ponizej +5* klimatyzacja w diesel'u dziala w tzw. trybie motor zusatzheizung - czyli w trybie dogrzewania silnika.
kazdy prawdziwy uzytkownik smierducha powinien ponizej +5*C miec wylaczony przycisk ECON (innymi slowy: aktynwa klimatyzacje).


[+]
:evilbat: :533: :534: :616: :617: :619: :620: :621: :622: :smokingdevil:
post nr 666
:evilbat: :533: :534: :616: :617: :619: :620: :621: :622: :smokingdevil:

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: