.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 00:48:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B3 1.8S] ustawienie rozrządu
PostNapisane: 24.paź.2006 07:26:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lis.2005 11:12:55
Posty: 31
mógłby mi ktoś podesłać jakiś rysunek gdzie są znaki na ustawienie rozrządu i jak je zgrać? I jeszcze jak ustawić zapłon w warunkach domowych. Mam autko A80, B3, 1.8S, 1989r + gaz. Z góry dziekuje.


Ostatnio edytowano 28.paź.2006 22:22:49 przez kacprzak_1982, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2006 07:52:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
-> http://i12.photobucket.com/albums/a201/ ... raz037.jpg

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2006 12:44:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lis.2005 11:12:55
Posty: 31
serdeczne dzięki a co z zapłonem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2006 15:52:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2006 20:02:09
Posty: 31
Lokalizacja: szczecin
ja ustawialem do znakow. Ustawilem znak na kole rozrzadu do prawej krawedzi glowicy. Auto dalej nie palilo. Okazalo sie ze kolo jest przekoszone o 180o. Kumpel mi powiedzial ze te kola na rozrzadach sa na stozkach a nie na klinach i jak ktos kiedys sciagal kolo z rorzadu mogl je swobodnie przestawic. Gdy juz ustawilem nabilem sobie znak na kole nowy ale auto nie mialo buta. Pojechalem do goscia na regulacje mieszanki i powiedzial ze mam o jeden zabek przekoszony rozrzad. Powiedzial tez ze patrzy sie na jakies znaki od drugiej strony...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2006 22:21:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lis.2005 11:12:55
Posty: 31
troche zmienie temat ale jest to wynikiem tego co robie przy swojej audioli. zaczne od poczatku któregos dnia przegzalem silnik az sam zgasł wystrzelil mi wnocy kruciec pojedynczy od ukłdu chłodzenia na glowicy i od tamtej pory w ukladzie chlodzenia mam tak duze cisnienie ze ten sam kruciec wymienialem juz 4 razy, pomyslalem ze to uszczelka pod glowica przepuszcza kompresje pomimo ze olej silnikowy byl czarny ale do ukladu chlodzenia mogla przepuszczac wiec wymienilem dalej bylo to samo wiec wyjalem jeszcze termostat i w tej chwili jest bez termostatu. pozatym auto szybko mi sie nagrzewa bo przy aktualnej pogodzie na postoju od 0 do 105 oC nagrzewa sie w 5min wskaznik od temperatury rosnie w oczach pozatym obroty wachaja sie od 900 do1200. Czy wachanie obrotow moze byc wynikiem zle ustawionego zaplonu bo nie wykluczam ze mogl mi sie przestawic przy wymianie uszczelki pod glowica i jakie propozycje z ta woda. A jeszcze jedno jak nie zakree korka od wlewu plynu chlodzacego to plyn wybija malymi gajzerami. POMOCY POMOCY!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2006 00:07:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.wrz.2006 20:02:09
Posty: 31
Lokalizacja: szczecin
jedz na ustawienie zaplonu. powinno pomoc. moze jeszcze bierze lewe powietrze? dlatego obroty faluja?

_________________
Audi 80 B3 1.8 Benzyna - 89 rok :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2006 12:13:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lis.2006 12:51:33
Posty: 3
Lokalizacja: Lębork
witam.
źle ustawiony zapłon może być jak najbardziej przyczyną falowania obrotów, do tego jeszcccze moze lewe owietrze i problem gotowy. Ja u siebie miałem to samo, ciagle obroty falowały, ustawiłem zapłon dobrze i za jakis czas znowu było to samo, a mianowicie falowanie obrotów i czasami chodził jakby na 3 gary. Pojechałem na warsztat okazało sie że pasek rozrządu przeskoczył o jeden ząbek. A ja jeździłem na tym ok pól roku. Pozdrawiam :galy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2006 13:53:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lis.2005 11:12:55
Posty: 31
po czesci mieliscie racje. ustawilem caly rozrzad lacznie z zaplonem noi woda przestala sie gotowac i wyzucac ze zbiorniczka. natomiast dalej zostal problem wahania obrotow z tym ze juz prawie niezauwazalne na obrotomiezu ale na postoju to czuc. I problem palenia na gary jak jest zimny i pomalu daje gazu to telepie calym samochodem jakby mial sie zaraz rozleciec a jak sie nagrzeje ta sytuacja nie wystepuje. O CO W TYM CHODZI?!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: