.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 23:50:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Coupe B3/B4 2.3 NG] Problem z odpalaniem
PostNapisane: 23.lis.2006 23:00:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
Witam. Mam taki dziwny problem z moją RedNiunią, (Coupe NG), że po co najmniej 48h postoju (jeśli krócej to problemu nie ma) ciężko odpala tzn. rozrusznik kręci przez 5 sekund i słychać jakby tylni tłumik uderzał o beton (chyba strzał z wydechu) po czym albo nie odpala w ogóle (przy następnej próbie odpalenia pali na dotyk) albo odpala jakby na dworze było -30 stopnii (ciężko i ospale)... Auto jest oczywiście bez gazu, jeżdżę na Shell V-Power od 1,5 roku na sprawdzonej stacji, ogólnie wszystko bardzo zadbane i w czasie jazdy autko zachowuje się chyba lepiej niż wcześniej. Co to może być? :|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 21:20:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
CZujnik temp. 2-ponowy w głowicy może być walnięty. Wybłyskaj kody migowe - jak będzie 2312 to właśnie ten czujnik jest walnięty.

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 23:22:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
foxbat napisał(a):
CZujnik temp. 2-ponowy w głowicy może być walnięty. Wybłyskaj kody migowe - jak będzie 2312 to właśnie ten czujnik jest walnięty.


Ok, ale jak to zrobić, da sie jakoś samemu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2006 20:58:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
To wszystko można zrobić samemu spokojnie. Gdzieś tu na forum technicznym była dyskusja ze zdjęciami i schematami jak zrobić sobie taki tester kodów błyskowych i gdzie go wpinać.

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=27975

Zrobienie takiego testera to tylko kilkanaście mitut plątania kabelków i ewentualnie lutowania. Na forum www.audi80.pl w dziale download jest z kolei książka jak naprawiać Audi 80 i w niej jest tabelka z kodami migowymi między innymi do silnika NG, jak również opis procedury testowania. A sam czujnik (o ile on okaże się winowajcą) jest bardzo łatwo dostępny z prawej strony głowicy patrząc od przodu autka. To zresztą chyba jedyny czujnik do jakiego w tym silniku jest dobry dostęp - wszystko inne jest w strasznie ciasnych miejscach - jak wspomnę szerokie przestrzenie pod maską mojej byłej B2 1.6D to się normalnie łza w oku kręci... :peace:

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 65 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: