.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 00:01:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B3 1,8S] cykanie jakby zaworu przez 1 min
PostNapisane: 24.lis.2006 12:01:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 15:21:21
Posty: 77
A więc co to może być??jak jest zimny silnik i uruchamiam go do przez pewnien krótki czas cyka jakby zawór albo dwa.Wydaje mi się że to zawór bo słysze czyste metaliczne uderzenia, po chwili ustaje a niekiedu trwa dłuzej wiec wyłączam silnik i spowrotem włączam i przestaje.Co to może być?? Jak to usunąć/??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 12:06:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Popychacz hydrauliczny.Wymienić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 12:09:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 15:21:21
Posty: 77
znaczy się to coś powaznego??/ głowice trzeba ściagać ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 14:16:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Nie.Tylko pokrywa zaworów i wałek rozrządu.
Najwięcej broblemów będzie z stwierdzeniem który :):

BTW Aż tak bardzo Ci to przeszkadza??? To nie jest nic strasznego.Silnik nie wybuchnie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 14:22:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 15:21:21
Posty: 77
No az tak to mi to nie przeszkadza ale wolałbym aby było wszystko OK , jak narazie większośc rzeczy zawsze robie sam w samochodzie ale do zaworów i głowicy nigdy sie nie tykałem pomimi ze jestem mechanikiem samochodowym( z papierka).Czy to skomplikowana operacja i czy sa moze gdzies tu instrukcje krok po kroku jak sie do tego zabrac??/szykałem za pomoca opcji "szukaj" ale tyle wyników naraz daje że naprawde bym musiał spedzic chyba cąły dzien aby cos znaleźć.

_________________
[Audi 80 1,8S +LPG PM]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 14:30:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Ściągasz rozrząd.Później pokrywa zaworów.Odkręcasz stopki wałka rozrządu .Wyciągasz wałek i pod wałkiem znajdują sie popychacze.Magnesikiem wyciągasz i składasz w odwrotnej kolejności.
O sprawach typu rozbrojenie głowicy z czujników kabli rurek nie bede pisał bo to chyba jasne że co przeszkadza musi być odkręcone.
Pozdrawiam

Ps Z papierka to ja tokarz jestem :): do tego wykfalifikowany :galy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 15:08:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2006 15:21:21
Posty: 77
ok narazie dzieki za rady jak się zdecyduje na to i coś nie bedzie szło to klikne.

_________________
[Audi 80 1,8S +LPG PM]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 19:12:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 17:46:54
Posty: 1140
Lokalizacja: Kraków
Pytanie zadam, bo widze podobny problem mam. Wkurza mnie bardzo to kle kle kle spod dekla. czy mogę przełożyc popychacze z dobrego NF do NG? W NF z cygarka wszytsko ładnie pracowało tylko głowice mi wypaliło tak znienacka :): Chodzi mi o problem uzywanej części z silnika A jak sie przyjmie w innym uzywanym silniq B.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2006 22:52:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Popychacze są identyczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: