.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 05:55:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.0 16V ACE]czy to wtryski
PostNapisane: 14.lis.2006 20:43:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
witam. mam pytanko odnosnie wtryskow paliwa. poczytalem troche na forum o tym i sadze ze to przez nie mam takie cuda o ktorych pisalem wczesniej na forum. ale wymienilem sonde lambdana nowa bo stara zrobila kaput i teraz mam taki motyw ze sinik na wolnych obrotach zaczal troche nierowno chodzic. palenie dalej jest kiepskie. czujnik tem dla ecu jest nowy -boscha.
wiec jak wymienilem sonde to pojechalem na analizator i tam gosc probowal mi regulowac dawke paliwa i troche sie zdziwil bo silnik malo reagowal na zmiany emisja spalin. reagawal natomiast swoim chodem tzn. gosc delikatnie dodal paliwa doslownie dotkal sruby od regulacji i silnik zaczal sie zalewac(zaczal przebierac) - troszke ujal paliwa zaczal tez przebierac bo bylo malo paliwa. nie da sie go wyregulowac plynnie bo albo malo albo zalewa. jak w tym silniku wyciaga sie wtryski i jak je sprawdzic i czy w tych wtryskach tak samo jak i w innych od mechanicznego wtrysku wystepuja te uszczelnienia?????

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 16:06:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
i nikt mi nie pomoze????

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 21:30:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.kwi.2004 00:48:50
Posty: 20
Jeśli chcesz sprawdzić wtryski musisz:
- wyciągnąć zawleczki zabezpieczające i mocno ciągnąć za rurke
- jak już wyciągniesz wszystkie wtryski, unieś je tak aby było widac czy dobrze pylą, najlepiej rozłuz kawalek szmaty na silniku
- potem jedna osoba przekręca zapłon tak aby odezwała się pompka paliwa, a druga w momencie odezwania sie pompki podnosi klapkę przepływomierza do góry (wcześniej musisz ściągnąć gumę od przepływomierza lub pchać klapkę od spodu)
- dobry wtrysk powinien puszczać "mgiełkę paliwa" i wydać taki charakterystyczny piszczący dżwięk

Na każdym wtrysku są dwa gumowe uszczelniacze, mniejszy i większy, wcześniej możesz je sobie kupić, (koszt juz nie pamiętam ale około 25zł)ponieważ można je uszkodzic przy wyciąganiu wtrysku

_________________
audi competition TDI PD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 21:41:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
dzieki sliczne za podpowiedz. a powiedz mi czy masz wymiary tych uszczelnien??? jesli tak to podaj prosze. i jeszcze jedno. czy jest jakis skuteczny srodek albo cos innego jesli oczywiscie ktorys z wtryskow by lal zeby go wyczyscic czy tylko wymiana wchodzi w gre????
aha zapominalem dodac przedtem ze wolne obroty troche sie stabilizuja jak wlacze klime.!!!!

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 21:53:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.kwi.2004 00:48:50
Posty: 20
Wymiaru uszczelnien nie znam, ale w kazdym sklepie vw/audi na pewno mają, jeśli wtrysk leje to nic juz mu nie pomoze. W moim przypadku na cztery dwa były dobre, a dwa lały.

_________________
audi competition TDI PD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 22:13:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
i jak wtryski laly to problemy byly z ustawieniem i z wolnymi obrotami???

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 22:21:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.kwi.2004 00:48:50
Posty: 20
U mnie rano ciężko było mu zapalić, nie odpalał tak od razu tylko chwile kręcił, obroty na początku były ok, ale po chwili zaczynały pływać i spadać.

_________________
audi competition TDI PD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 22:38:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
ja mam dokaldnie tak samo

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 22:40:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.kwi.2004 00:48:50
Posty: 20
jak sprawdzisz wtryski daj znać co wyszło

_________________
audi competition TDI PD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2006 22:55:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
ok jutro zobaczei dam znac.

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2006 21:41:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.cze.2006 12:12:10
Posty: 163
Lokalizacja: krosno
no i wydarelm dzis wtryski. okazuje sie ze pyla pieknie. zalozylem nowe uszczelnienia i zalozylem spowrotem.
dalej martwi mnie to dlaczego tak dziwnie zapala. czy jest w tym ukladzie jakis zawor zwortny???? moze scieka mi gdzies paliwo i dlatego tak go szarpie przy zapalaniu a moze pompadaje za niskie cisnienie??????

_________________
audi 100 avant quattro ACE- bylo
opel omega 2,5V6 -bylo
bmw e39 528i -jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2006 10:32:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2006 17:26:07
Posty: 12
sprawdź czyjnik temperatury silnika
pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: