Jeśli zamierzasz wymianę całego sprzęgła to skrzynie musisz wyciągnąć.
Przyda się kanał lub podnośnik.
Musisz odpiąć półosie.Główną śrubę odkręcasz przy zwrotnicy.Przegub wewnętrzny przykręcany jest do flanszy za pomocą 8-10śrubek na klucz typu TORX.Dobrze by było mieć te śrubki w zapasie(lubią się zniszczyć)
Przyda się również ktoś do pomocy przy wyciąganiu i wkładaniu skrzyni.
Jeśli już będziesz miał wszystko na wierzchu warto zerknąc okiem na uszczelniacze wału oraz na mechaniźmie różnicowym.
Docisk dokręcaj z odpowiednią siłą i równo.(przyda się Autodata etc)
Tarcza sprzęgła musi być wycentrowana względem wałka napędowego skrzyni biegów. Jeśli będzie źle wycentrowana nie zmontujesz skrzyni z silnikiem. A w najgorszym wypadku po błednym zmontowaniu sprzęgło rozleci się po niewielkim przebiegu.
Specjane klucze raczej cię nie zaskoczą.
Potrzeba cierpliwości ,dokładności,chęci i........ zgrzewki piwa
Pozdrawiam
Ps. Do łóżyska nie potrzeba ściągacza