.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 23:21:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.2 KX]powyzej 2 tys. zapala sie kontrolka cisnienia oleju.
PostNapisane: 08.gru.2006 11:43:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Mam problem:
otoz wczoraj wieczorem podczas jazdy, po przekroczeniu progu 2200 . rpm, zapala mi sie cisnienie oleju i brzeczyk. Na luzie, gdy przegazuje, to wtedy dzieje sie to samo od ok. 4000 . rpm..To samo, niezaleznie czy motor jest cieply czy zimny. Olej pochodzi raczej z pewnego zrodla, a wiec narazie go wykluczam.
Olej zmieniany ok. 400 km. temu wraz z filtrem.
Ktos ma jakies sugestie ?

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Ostatnio edytowano 08.gru.2006 12:01:29 przez Klax, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2006 11:55:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2005 20:30:34
Posty: 662
Lokalizacja: Team Audi Suwałki
Auto: A4 B5 1.8TQ Avant
Witam! Prawdopodobnie padł czujnik odpowiedzialny za pomiar ciśnienia oleju przy ok.2000 obr/min. (ciśnienie nie powinno być mniejsze niż 1,8 bar przy tych obrotach) lub coś dzieje się z silnikiem. Proponuję w pierwszej kolejności zrobić pomiar ciśnienia manometrem, będzie wiadomo na czym stoisz.

_________________
B2 1.6D '84 - 7.2000->4.2005
B4 ABT '94 "Limited Edition" - 5.2005->5.2009 http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/644756.html
A4 1.8T (AEB)Q Avant '97 - 5.2009->... http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/655385.html
Saab 9-3 1.8i (Z18XE) SC '05 - 8.2019->11.2020
Volvo C30 2.0 HDI (D4204T) '08 - 11.2020-
TEAM AUDI SUWAŁKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2006 11:57:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Zapomnialem dodac...
Cisnienie oleju na dodatkowych wskaznikach, po rozgrzaniu motoru, nie spada poniezej 3 bar.. a wiec jest w porzadku raczej.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2006 12:00:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Moim zdaniem to jest wina źle nazwanego tematu :056:

Popraw proszę ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2006 12:01:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
ADAM 12 napisał(a):
Moim zdaniem to jest wina źle nazwanego tematu :056:

Popraw proszę ;)


czepiasz sie.. :peace:

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2006 12:04:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a wolisz, żeby mod się przyczepił? To zmieniaj temat :diabel: :>

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2006 12:08:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Leo napisał(a):
a wolisz, żeby mod się przyczepił? To zmieniaj temat :diabel: :>


Zmienione
Kazdy moze sie pomylic..

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2006 12:14:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Sprawdź czujniki czy mają odpowiednie parametry.
Na wskaźniki nie patrz.Sprawdź ciśnienie manometrem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2006 12:20:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
U mnie sie dzieje dokładnie to samo, przy 2.9-3 tyś rpm.
Wszystko przez to że wymieniłem zegary i pewnie brakuje jakiegoś czujnika :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2006 12:25:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Simpson napisał(a):
U mnie sie dzieje dokładnie to samo, przy 2.9-3 tyś rpm.
Wszystko przez to że wymieniłem zegary i pewnie brakuje jakiegoś czujnika :peace:


ja wymienialem olej..
Ostatnimi czasy zmienialem jeszcze czujnik temperatury oleju,
bo zle mi ja wskazywal. Jednakze okazalo sie ze to zegar jest be a nie czujnik.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2006 17:32:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Pozamiatane .... :)
Okazalo sie iz czujnik cisnienia oleju, (dwupinowy, duzy i okragly),
ktory zalozylem do GT z GT5S powodowal takie wlasnie zachowanie.
Porownalem je i roznia sie tyllko wizualnie,
mianowicie, dlugoscia gwintu wkrecanego w blok.

Dzieki wszystkim za pomoc
:peace:


Pozostal mi jeszcze jeden problem,
zle wskazuje mi temperature oleju.
Wskazowka po dluzszej jezdzie ledwo wychodzi za 60 stopni,
podczas gdy cisnienie wynosi 3 bar.
Wskaznik temperatury oleju jest napewno sprawny,
gdyz na drugim zachowuje sie tak samo.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: