.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 02:52:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 1.9 TDI 1Z]Problem z paleniem Proszę o pomoc!!!
PostNapisane: 12.gru.2006 22:24:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2006 19:11:38
Posty: 8
Lokalizacja: OLSZTYN
Zacznę od początku, oszczędzałem na paliwie w wyniku czego wykończyłem pompę wtryskową (zatarła się!!)i wtryskiwacze lały okropnie wszystko wymieniłem na używane ale ponoć dobre.Wszystko wymieniali chłopaki w Olsztynie na Artyleryjskiej ponoć najlepsi w te klocki.I silnik chodzi pięknie nie dymi generalnie bajka (silnik ma 300 tyś.)ale jak postoi dłuższy czas czyli około 8 godzin to pali dziwnie bo zakręce od razu załapie na 2 sekundy i gaśnie i póżniej 2 3 razy zakręci zapala na chwile i dopiero za którymś razem zapali i jest efekt jakby pompa przełkneła paliwo chwile po zapaleniu chodzi jakby chciała a nie mogła i dopiero wskakuje na swoje obroty to jest kwestia jak nierówno pracuje 2 3 sekundy.Byłem u chłopaków podłączyli do kompa i wszystko niby chodzi jak w książce.Sam zmeniłem wszystkię wężyki przelewowe bo były nieciekawe podokręcałęm opaski na węzykach .Ale najciekawsze jest to że jak wieczorem samochód przed zgaszeniem zostawie chwilę na wolnych obrotach to rano pali od pierwszego kopa i o co chodzi.!!Już mi nerwa szarpie do bólu przed świetami wywaliłem prawie 2 kółka na naprawe i jeszcze nie pali jak powinien ( świece żarowe nowe działają jak trzeba kąt wtrysku ponoć idealnie ustawiony chłopaki powiedzieli jak wymieniali pompe wtryskową to czego jeszcze go boli do jasnej ciasnej)

Edited by jmm: Nazywaj tematy zgodnie ze schematem, bo będą usunięte!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2006 00:24:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Zakładając że wszystko jest tak jak napisałeś, szukałbym problemu w
a) kiepskim paliwie
b) filtrze paliwa
c) zapowietrzonym układzie paliwowym

Rozwiązanie:
a) zalać bak do pełna porządnym paliwem i chlusnąć mu 0,25 litra denaturatu na pełny bak
b) wymienić filtr paliwa
c) znaleźć nieszczelność w przewodach paliwowych na drodze od filtra do pompy wtryskowej lub na samym filtrze paliwa. Poobserwuj czy wężykach rano nie ma pęcherzyków powietrza.

Wrzuć proszę log z bloku 000 dla basic settings oraz log z bloku 013.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2006 17:33:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.cze.2006 21:53:42
Posty: 88
Lokalizacja: Wrocław/Środa Śląska
ja proponuje nalac paliwko do karnisterka i rano podlacz bezposrednio do pompy, wtedy bedziesz mial odpowiedz czy sie zapowietrza ukl. paliwowy,
a swoja droga to najlepiej podlaczyc pod kompa zeby sprawdzic kat wtrysku.
powodzonka

_________________
A3 - AGR jest
A6 C4 AVANT AEL - było
B4 AVANT 1Z - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2006 12:21:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2006 16:33:31
Posty: 77
Lokalizacja: olsztyn
Do tego wszystkiego co opisali moi poprzednicy dodał bym oczyszczenie zbiornika paliwa. Być może zalega w nim tzw. parafinowa flegma.

_________________
AUDI B4 TD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2006 13:25:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.paź.2006 16:33:31
Posty: 77
Lokalizacja: olsztyn
Wstaw sobie zaworek zwrotny przed pompą wtryskowo.

_________________
AUDI B4 TD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.gru.2006 17:03:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.kwi.2006 19:11:38
Posty: 8
Lokalizacja: OLSZTYN
Panowie dzięki za propozycje .
1.Zbiornik był czyszczony
2.kąt wtrysku był ustawiony po wymianie pompy i na komputerze wszystkie wartości są prawidłowe
Ale problem rozwiązałem przez przypadek a mianowicie biorąc pod uwagę że rano kręciłem parę razy akumulatorem zanim zapalił to zamieniłem się z bratem na akumulatory.I teraz mam akumulator delphi freedom 60 ah i 560a rozruchu a wcześniej był 55 ah i 450 a rozruchu(taki był jak kupiłem
Także jaki wniosek dobry akumulator to podstawa o odpowiedniej mocy oczywiście.Źródła podają że 60ah to minimum dla tego silnika.Dzięki za rady i Życzę
Wszystkim Wesołych I Radosnych Świąt i trochę śniegu tak z 20 cm żeby gdzieś potrenować nasze niuńk.Jeszcze raz dzięki mam nadzieje że ten post pomoże innym.I tym kończe ten posti :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: