.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 22:47:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2,4D] wielki ubytek płynu chłodzenia
PostNapisane: 14.gru.2006 10:54:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sty.2005 00:30:59
Posty: 190
Lokalizacja: kraina medalików
Witam ponownie.

Proszę o sugestie w poniższej sprawie.
Zastanawiam się nad kupnem vw t4 2,4D, jest w dobrej cenie ale co za tym idzie ma feler.
Gość twierdzi, że nagle zaczoł mu znikać płyn z układu chłodzenia i to w zawrotnym tępie bo mówi, że dolał 2L na 30km.

Wiem, że sporo postów już było na ten temat ale nigdzie nie znalazłem opisów takich wielkich ubytkówm.

Jak myślicie co to może być za feler :?:
Na co zwrócić uwagę jak będę oglądał ten samochód, podobno z odpalaniem i jazdą nie ma problemu tylko trzeba by zamontować chyba beczkę na pace.

Za wszelkie podpowiedzi dziękuję. ;)

_________________
Kiedyś:
długo by pisać

Teraz:
małe i zwinne A3 1,9TDI (AHF) 110KM
i parę innych jeżdzidełek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2006 11:33:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 21:32:39
Posty: 856
Lokalizacja: Pabianice, 90 quattro 2.2 KV 85r
Z tym silnikiem w T4 jest cięzka sprawa. Mamy takie cudo. Musisz zdjąć osłone pod samochodem i poszukać. Może ci też płyn wyrzucać przez korek od zbiornika wyrównawczego. tak też mielismy i wtedy rzeczywiście trzeba bylo dużo dolewać.
Ale uważaj na inną rzecz. W naszym T4 silnik jest notorycznie nie dogrzany... 65 C - 70 C to jest max co ten silnik osiąga temperatury. I nikt nie wie co jest grane. Wszystkie termostaty sa sprawne, chłodnica nowa. I to nie jest odosobniony rzypadek. Uważaj bardzo na to co kupujesz bo potem zjesz zęby żeby dojśc do tego co jest nie tak. Pozdrawiam.

_________________
Audi B2 90 quattro 2.2 KV 85r - już prawie orginał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2006 08:48:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
Znajomy miał taki sam problem z T4 2,4 - własnie odebrał go z warsztatu. Okazało się że głowica miała małe peknięcie, jednak w jego przypadku było to około 1 litra na 1000 km a pęknięcie było na tyle małe że głowica dała się zaspawać (w tym warsztacie potrafili spawać aluminium), następnie ją splanowali i autko chodzi :)
podobno jest to problem w tych 2,4 - tak usłyszał w warsztacie bo chciał wymienić silnik, ale polecono że lepiej zaspawać bo nie wiadomo na co trafi

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: