.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 05:44:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 1.8T AEB] -problem z przepływomierzem..
PostNapisane: 25.gru.2006 15:27:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
Witam! Po podłączeniu wozu pod kompa pokazało błąd "zbyt niska wartość przepływomierza" tzn. w przetłumaczeniu że jest walnięty.No więc wziąłem się za szukanie nowego w przystępnej cenie.Numer mojego przepływomierza 0 280 217 117 .Nowy Bosch-owski kosztuje 600-700zł,Bosch-owskie regenerowany w nieczech w firmie bosch ok. 300zł pod warunkiem że się odda ten stary firmie bosch.A na wspaniałym Allegro 170zł. Smile .Koleś powiedział że to jest zamiennik i faktycznie są na nim te same numery i pisze po niemiecku więc wnioskuje że jest niemieckiej firmy. I wsztystko byłoby super jakby samochód się normalnie zachowywał.Zaznaczam że przepływomierz jest nowy.Po zamontowaniu-Wrzucam na "Drive" wciskam pedał gazu, samochód przez pierwsze 2..3 sek. totalnie zmulony po czym dostaje kopa i przyspiesza moge powiedziec lepiej niż na tym starym.Znacznie lepiej wkręca się na obroty. Jednak po wyjechaniu na trase gdy na starej przepływce pokazywało na wyswietlaczu przy 90km/h chwilowe spalanie 7.5-8ltr. -przy stałym gazie na nowej przepływce pokazuje 10-12ltr. przy tej samej prędkości 90km/h i przy tsałym gazie, na prostej.CO jest grane,czy zamienniki przepływomierzy nie sprawdzają sie w Audi czy może nie sprawdza się w Turbo gdzie ważny jest bardzo pomiar powietrza zasysanego do silnika.Czy wobec tego najlepiej postarać się o oryginalny?? Co o tym myślicie klubowicze.z góry dzięki za podpowiedzi.
_________________

_________________
2x Audi 20VT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2006 19:42:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2006 10:54:49
Posty: 21
Lokalizacja: Wieliczka
masz nie aż tak wielką różnicę w cenie (między Allegro a regenerowanym Boschem): dobierz przepływomierz w programie BX Boscha. Tzn, tak jak napisałeś, oddaj ten stary i weź ten który Ci dadzą. Będziesz miał pewność, że wkładasz dokładnie to co ma być.
A przy okazji: to że diagnoskop napisał "zbyt niska wartość przepływomierza" nie jest w 100% jednoznaczne, że akurat tylko on może być padnięty. Może być i od niego bym zaczął, ale sprawdź również przewody (zwarcia, przejścia).
powodzenia

_________________
Audi w fazie krótkoterminowych marzeń
CAR-AUDIO maniak


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: