wojtekkkkk napisał(a):
z kątem wtrysku załatwię jutro,jakby nie było dzisiaj mam dzień wolny,myślę też że może jaki zaworek zwrotny mu dokupię. Dziękuję za zainteresowanie i za cenne wskazówki. Byłbym wdzieczny gdyby ktoś miał po polsku jak sprawdzć turbine i przepływomierz. A w ogule to niemcy z wdzięczności że cały złom im zabieramy powinnni wszystko nam przetłumaczyć
turbinasilnik w temp. roboczej, 3ci bieg, pedal wcisniety w 100% w zakresie 1500 - 4200
grupa 011 - w pozycji 2 masz tyle ile powinno byc, a w 3 tyle ile jest.
przeplywomierzI proba: silnik w temp. roboczej, 3ci bieg, pedal wcisniety w 100% w zakresie 1500 - 4200
grupa 010 - w pozycji 1 powinno byc permanentnie pow. 750.
II proba: silnik w temp. roboczej, 3ci bieg, pedal wcisniety w 100% w zakresie 1500 - 4200
grupa 008 - pozycja 4 powinna byc wieksza od 3, a mniejsza od 2.
Cytuj:
dziękuję,pomógł mi Atal-star,znalazłem w jaki sposób sprawdzić kąt wtrysku, szybko to zrobiłem i jest przy dolnej granicy,rozumię że musze lekko przestawić koło napedu pompy. podczas wymiany rozrządu widziałem znaki malowane farbą olejną więc sądzę że to poprzedni własciciel zalozył pasek i nie zawracał sobie głowy że trzeba co kolwiek sprawdzać.ćhciałbym jeszcze sprawdzić przepływomierz i turbine tylko wszystko co mam,łacznie z tym vag-iem jest po niemiecku.A jeszcze jest ciekawy rozruch zimnego silnika.... gaz do podłogi i ok 3 sekundy rozrusznik.Cały rok jezdziłem na spalonych świecach,teraz załozyłem nowe ale niczego to nie zmieniło,no moze tyle że akumulator zaczyna kucać,może jeszcze dymu odrobine mniej na zimym. silnik AFB skrzynia auto.A jeszcze w ubiegłym roku miał takie napady że w czasie jazdy gwałtowny spadek mocy,tryb awaryjny,z tyłu zasłona dymna,trzeba bylo wyłączyć odpalic i czasem za chwile to samo,a czasem za kilka dni,przeszło samoistnie
ile masz w zblokowanym 004? powinno byc 2* (+/-2), czyli od 0 do 4 [po przestawieniu sie pompy 14-18].
notlauf, o ktorym piszesz to wina dziury w dolocie [stad dym]. mniejsze prawdopodobienstwo to kierownice i N75.