.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.gru.2024 14:35:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 1.9TD AAZ]Cisnienie Doladowania
PostNapisane: 21.gru.2006 17:31:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sie.2006 16:01:50
Posty: 16
Lokalizacja: STALOWA WOLA
Witam!
od jakiegos czasu zauwazylem spadek dynamiki i swisty turbawki sprawdzilem wszystkie przewody od Turbo do Kolektora wszystko szczelne chce sprawdzic czy turbawka pompuje tyle ile trzeba wedlug danych fabrycznych powinna w granicach 0.6-0.8 Bar-a mam manometr tylko gdzie go podlaczyc??
prosze o pomoc


ADAM 12:Nazywaj tematy zgodnie z schematem!!!

_________________
Audi 80 1.9 TD (AAZ )
Audi 200 2.2 Turbo Quattro (KG)
Audi A6 1.9 TDI 115PS (AFN) Anglik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 12:30:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Tam od intercoolera idzie taki wezyk cienki i tylko jest w jednym miejscu. Potrzeba trojniczek takiej srednicy zeby tam pasowalo dlugi przewod i testowac tylko podczas jazdy jak juz sie silnik rozgrzeje oczywiscie tak na 3 lub 4 biegu z butem w podlodze. Skoro glosno slychac gwizd turbiny a wczesniej nie bylo wiec mozesz sie spodziewac ze lopatki sa juz wytarte na krawedziach . Sprawdz n75 czy dziala dobrze bo moze tez przeladowywac i silnik chodzi w trybie awaryjnym pozniej. Skoro nie ma wycieku oleju na wyjsciu z turbiny i nigdzie nie widac tego na na zewnatrz to jeszcze polata spokojnie.
Pozdrawiam

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2006 23:25:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
to nie 1Z Jack, niestety tam się ciężko wpiąć "uniwersalnie".
Ja bym nawiercił kolektor i wkręcił kruciec, potem można wkręcić normalną śrube zaślepiając otwór.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2006 05:24:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
heeh to groźnie z tym nawierceniem kolektora nie wiem moze sie nie znam ale wydaje mi sie ze wwiercanie sie w kolektor po to żeby sprawdzic dlaczego śwista turbawka i autko mulące się zrobiło to z lekka brutalnie ale może i innaczej sie nie da a odwiedzam ten temat i się podłącze z checią pod niego bo u ojca w AAZ właśnie też śwista mocno turbawka i też mam wszędzie szczelne przewody i autko też niby muliste ale z kolei jak na 75KM i budę sedana to znowu mozna powiedzieć że nawet goni. Tylko że w moim AAZ jest tak że nie ma całej puszki od dolotu a konkretnie tej części co lampe osłania i tak sobie myślę że od tego troche moze mocniej świstać w każdym bądź razie jak ktoś ma jakieś sugestie odnośnie nadmiernego świstu turbawki to niech cos zaradzi.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2006 21:03:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
mAr$zx napisał(a):
.......


niech ojciec jedzie do mechanika a ty do wróżki ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2006 21:08:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2006 14:50:51
Posty: 256
Lokalizacja: KrK CITY
A nie prościej poprostu wpiąć KTS-a..... :?:

_________________
MÓJ IDEALNY SAMOCHÓD - BMW NA LATO (e39 528i), AUDI NA ZIME (A6 C5 2.8 quattro) / Sponsorem mojej nieobecności są browary Żywieckie S.A. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2006 21:18:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
ozzy napisał(a):
A nie prościej poprostu wpiąć KTS-a..... :?:


nie :):

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2006 00:07:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
Szanowny kolego Mauzer jeśli w jakiś sposób zraziło Cie to ze napisałem że wdłg. mnie wwiercanie się kolektor a potem jego zaślepianie śrubką jest brutalne to przepraszam ale tak mi się to wydawało w sumie to nadal tak uważam może i się mylę. Szkoda tylko że wolisz zarzucić jakimś trefnym żarcikiem niż np. rozwinąć bardziej swoją myśl lub ewentualnie sprostować lub wytłumaczyć dokładniej. Nie mniej jednak pozdrawiam Cie z okazji świąt i życzę Ci szerokości.

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2006 10:49:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Źle mnie zrozumiałeś, po raz kolejny powtarzam że nikt nie postawi tutaj jakiejś trafnej diagnozy przed zobaczeniem/posłuchaniem silnika, zwłaszcza gdy jest to diesel na komorach - ubogi w elektronikę sterującą i brak możliwości wpięcia urządzenia diagnostycznego (np. kts) ;)
Natomiast co do rozwinięcia myśli to nie ma potrzeby, prostota silnika i osprzętu pozwoli każdemy bardziej rozgarniętemu wykonanie takiego wyprowadzenia w 10 minut wystarczy dobrze rzucić okiem na kolektor dolotowy.

Życzę Ci również najlepszego :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.gru.2006 15:51:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.gru.2005 20:09:30
Posty: 491
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6 C6 i 80 B4 q
No i o to chodziło co do prostoty silnika to rzeczywiście jest ogołocony całkowicie ale myślałem ze mozna coś zaradzic polecić jakaś sugestie napisać a nie tylko "nie" bo "nie" Pozdrawiam

_________________
---===Otwierając Przepustnicę Doznaję Wrażeń NIESAMOWITYCH===---
Audi 80 B4 AAH 2.8 quattro <- Bo ja KOCHAM to Autko..... te zakręty na gazie :D.. po szosie ten skracany dolocik na 4100
ten guziczek DIFF i Torsena w skrzyni.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: