.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 08:40:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.5TDI]Problem z moca
PostNapisane: 05.sty.2007 22:41:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.lip.2006 15:05:13
Posty: 46
Lokalizacja: Mazury
Witam moich kolegow. Mam problem ze swoja Niunia. Nie ma mocy. Caly czas jest tak jak by przeplywka byla walnieta a po przejechaniu jakis 15-20 km traci juz wogle moc. Obroty wtedy nie przekraczaja 3000 a nawet po zredukowaniu biegu spadaja "na sile" do 3000.Zmienia sie to dopiero po ponownym uruchomieniu silnika, ale po tym i tak jest nadal przymulona. Przeplywke wymienialem w lipcu tak wiec powinna byc dobra. Auto ma ponad 260 000 przebiegu. Prosze o pomoc. Z gory wielkie dzieki. Licze na was. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 22:55:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Prawdopodobnie włącza się tryb awaryjny.Sprawdż N75.Na włączonym silniku dodawaj gazu i zobcz czy kierowniczka w turbinie się rusza do góry i na dół przy wyższych i niższych obrotach.

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ...........
PostNapisane: 05.sty.2007 23:03:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.lip.2006 15:05:13
Posty: 46
Lokalizacja: Mazury
i to ze jest przymulona tez od tego moze byc??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sty.2007 23:56:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.sty.2006 23:49:09
Posty: 517
Lokalizacja: Drawsko Pom
Auto: A6 C6 3,0 QUATTRO 232PS 2007r
Sprawdż jeszcze czy wszystkie wężyki są całe.Nie przetarte lub lużne.

_________________
A6 Avant 3.0 TDI 232 KM ASB
A6 Avant 1.9 TDI 130 KM AWX
A4 Avatn 1.9 TDI 110 KM AFN
A6 1.9 TDi AFN
MB W211 2.7 CDI
E65 BMW 730D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 00:00:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
notlauf [tryb awaryjny] przejawia sie tym, ze ECU ogranicza obroty [w twoim przypadku do 3000] by nie popsuc silnika/jego podzespolow.

przyczyn moze cale mnostwo.
poszukiwanie przyczyny zaczynamy od diagnostyki obd [a nie od przegazowek!] - przy pomocy VAG/VAS/VAG-Com.

odczytujemy bledy, a nastepnie robimy pelna diagnostyke na biegu jalowym oraz diagnostyke dynamiczna.
napisalem na tym forum chyba 20 razy jak to sie robi, czym, kiedy i po co.

milej lektury.


[+]
logi wklejamy na forum i czekamy na odzew.
wizyta w ASO/nieznajomym zakladzie moze skonczyc sie naciagnieciem Twojej osoby na podzespoly zalegajace polke.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: