.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 20:51:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1,8 Turbo AEB] problemy po myciu silnika
PostNapisane: 10.mar.2007 18:24:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2007 21:31:14
Posty: 5
Panowie moja A4 wraz z mechanikami chyba sie zmówiła żeby mnie wykończyć.

Po wymianie rozrządu olei filtrów przyszedł czas na umycie silnika aby stwierdzić czy są jakieś wycieki oleju itp.
Jednak zaczął się koszmar gdyż woda podostawała się do różnych kostek el. i cewek zapłonowych po przeczyszczeniu samochód zaczął normalnie pracować jednak nie do końca .

Jeździ jak zwykłe 1,8 bez turbo

Więc pojechałem do mechanika tam dowiedziałem się że nie może się VAG z komunikować z silnikiem (z ABS,AIRBAG-iem itp. OK ) przez gniazdo obok popielniczki Więc podpięli się bezpośrednio z komputera omijając immobilizer fabryczny.Prawdopodobnie coś sper... przy cofaniu licznika gdzie byłem dwa tygodnie temu u tych samych (licznik NIE vdo tylko jakis nie typ trzeba było wyciągać )
VAG wykrył błąd przepustnicy oraz Zawór podciśnienia.Do zaworu kabelek do wtyczki sie urwał i po lutowaniu wszystko było OK.
Ale nadal samochód jeździ bez turbo nie kopci nie falują obroty.
Popieli KTS-a, tym samym sposobem. i pojechaliśmy z nim na próbę.
Weszła grzałka sondy lambda oraz 0,00 % dawał ten zawór doładowania podciśnienia.
Coś mi tam tłumaczył ze to problem złożony i dużo rzeczy trzeba przetestować i omówiłem sie na wtorek.(pieniążków nie wziął )

Podpowiedzicie coś Panowie dlaczego nie chce mi sie łączyć z silnikiem przez gniazdo ?
I dlaczego nie załącza sie turbina ?
Może ktoś zetknął się z takim przypadkiem będę wdzięczny za podpowiedz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 1,8 Turbo AEB
PostNapisane: 10.mar.2007 18:55:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2005 06:09:55
Posty: 137
Lokalizacja: Kraków
clony napisał(a):
Prawdopodobnie coś sper... przy cofaniu licznika gdzie byłem dwa tygodnie temu u tych samych (licznik NIE vdo tylko jakis nie typ trzeba było wyciągać )


jeżeli dobrze zrozumiałem że zaczęły sie jaja po cofnięciu licznika, czyli zmianie przebiegu faktycznego na zaniżony, co samo w sobie jest oszustwem, to bardzo dobrze może Cie to oduczy oszukiwania!!!!

_________________
już jest:):) jednak avant to najpiękniejsze AUDI:):):)
-----------------------------------------------------------------------
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2007 20:01:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2007 21:31:14
Posty: 5
Cofnąłem żeby oszuści od ubezpieczeń AC mnie nie oszukali bardziej.
Auto nie jest do handlu, zawsze chciałem mieć auto z takim silnikiem anie jakiegoś ropniaka-klekota.
Co do przebiegu ubezpieczalnia bierze to pod uwagę a są samochody z mniejszym przebiegiem bardziej zniszczone oczywiście jak za granicą nie cofali.
Tak jak za markę AUDI jest zwyżka.

Także nie śmiej się bratku z czyjego upadku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2007 20:13:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Wymień N75 bo się spierniczył.
Ps.Trzeba było od razu wjechać do stawu ;) .

W autach po 94 r nie powinno myś się komory silnika.A jeśli juz to np acetonem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: