.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.mar.2025 00:00:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AEB] 1.8T - Ciśnienie doładowania
PostNapisane: 14.sty.2007 23:30:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2006 12:22:13
Posty: 9
Lokalizacja: Mrągowo
Witam.
Nie znalalzem nigdzie posta o podobnym problemie więc jeszcze raz prosze o pomoc.

Zalożylem zegar doładowania cisnienia. Przy zmianie biegu cisnienie leci mi do 0.6, nawet 0.7 bara po czym po 1sek spada do 0.35, 0.4 i nie jest w stanie podnieść się wyżej. Podmienialem przeplywke, sprawdzalem sczelnosc, podmienialem tez zaworek N75 (chociaz nie jestem pewny czy był w 100% sprawny). Wastegate reaguje na gaz.. tloczek chodzi. Ale nie wiem jak poprawnie zdiagnozowac jego działanie. Komputer nie pokazuje zadnych stałych błędów. Za kazda mysl i pomysl bede bardzo wdzieczny bo sprawa ciagnie sie juz bardzo długo. Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2007 00:03:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
bo tak prawdopodobnie będzie - jest 0.6 doładowania w szczycie , spadające do 0.4 bara pod koniec obrotomierza. Ciśnienie zawsze spada na wyższych obrotach.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2007 00:11:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2006 12:22:13
Posty: 9
Lokalizacja: Mrągowo
Leo: Ale mi uciekło aż 20KM. Dodam za turbina była w regeneracji wiec ja narazie wykluczam. Dawalem sobie rade z audi 2.6 v6 teraz mam problemy z kazdym 2litrowym silnikiem. Wiec nie sadze ze te cisnienie ktore mam jest ok.
Wyciagnelem wezyk od "tej gruszki" - Cisnienie szło do 1 bara , ale zaraz zaczelo szarpac silnikiem. <-- ktos kiedys pisal zeby sciagnac i zobaczyc reakcje, ale nie wiem jaki powinien byc wniosek. Z odpietym N75 turbina pompuje lepiej nawet do 0.75 bara ale odrazu spada do 0.3,0.4. i tak stoi na kazdym biegu.. nie wazne jakie dam obciazenie dla silnika.. tylko w momencie wcisniecia pedalu gazu ladnie pompuje i auto jedzie naprawde dobrze.. ale tak do 2-3 sekund.
Ps: u mnie cisnienie nie spada podczas wzrostu obrotów.. odrazu 1sekunde po wcisnieciu gazu do konca. cisnienie spada i trzyma 0.35bara.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2007 00:51:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
0.35 to awaryjny, sprawdź po pierwsze szczelność wężyków podciśnieniowych, sprawdź potem Wastegate przy turbinie, a potem zawór Dump Valve (DV). Jeśli to nie da , to sprawdź N75. gdzieś tutaj jest przyczyna, tylko musisz ją znaleźć.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2007 09:39:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
1.8 turbo ma bardzo fajnie rozbudowana diagnostyke. podczep sie interfejsem, zczytaj bledy, parametry pracy itp.

jesli nie doladowuje to tak jak leo pisal, posprawdzaj szczelnosc calego ukladu. na testa wymontuj DV, zaslep pozostalosci i zrob test n3ce od malych do odcinki na pelnym bucie. jesli bedzie git to wiesz w czym przyczyna.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2007 17:24:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.kwi.2006 14:32:54
Posty: 42
Lokalizacja: Gdynia
Czy ten zaworek DV to jest tzw inaczej zawor odcinajacy o nr czesci 034 145 710 B? Z tego co przebadalem etka to tak mi sie wyydaje. Moje pytanko jest toche z innej beczki bo jest tez 034 145 710 C rozni sie tylko 1 cyferka na koncu i byl stosowany w new beetlach i sharanach w 1.8T. Pytanko czy bedzei pasowal do audi a4 1.8T ? Jak myslicie, to chyba to samo a cena serwisie 120 za C a 200 za B

_________________
A4 1.8T AEB ... życie jest piękne :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2007 18:42:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
będzie pasował. poszukaj w etce takiego z Audi TT 225 KM (silniki BAM i jeszcze inne nie pamiętam) , też kosztuje w granicach 107 zł. brutto a jest z nich wszystkich ponoć najsilniejszy.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2007 18:44:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
Leo napisał(a):
będzie pasował. poszukaj w etce takiego z Audi TT 225 KM (silniki BAM i jeszcze inne nie pamiętam) , też kosztuje w granicach 107 zł. brutto a jest z nich wszystkich ponoć najsilniejszy.


do S4 2.2 t AAN pasuje, niedawno zalozylem do siebie dokladnie taki, u ciebie tez bedzie ok.

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: