.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 00:10:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100/200 C3 2.2T]nie ma iskry, pali jak chce
PostNapisane: 18.sty.2007 17:17:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2007 20:42:37
Posty: 1
Lokalizacja: Wrocław
witam, mam taki problem...w samochodzie audi 100turbo, 160 koni rok 89 nie ma iskry, tzn nie daje sie go czasami( a nawet czesto) w ogole odpalic...nie wiem od czego to zalezy, bo jak mu cos "odbije" to pali normalnie( np dzisiaj rano palił a po poludniu juz nie...,) jak gdyby nigdy nic. Czy to wina komputera, modułu, cewki czy wzmocnienia...moze generator halla?? W warsztatach nie sa w stanie tego zdiagnozowac bo nie maja takich programow:((((( CO mam zrobic w tym prztypadku???PROSZE O POMOC!! Dziekuje z gory...
Moze ktos ma rozbite audi 100 lub audi 200 z 89r?(względnie na niemieckich blachach turbo oczywiscie)

edited by jmm: Poraz kolejny nazwałeś źle temat, poprzedni usunąłem, pozatym temat był dany nie w tym dziale co trzeba. Następny razem za ignorancje regulaminu dostaniesz ostrzeżenie!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2007 19:20:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Trzeba zdiagnozować układ elektryczny.Cewkę czujnik Halla aparat zapłonowy.
Przede wszystkim gdy auto nie pali sprawdź czy gdziekolwiek pojawia sie iskra.
Jeśli iskra nie pojawi się prawdopdobnie przyczyną (taka była u kolegi w aucie) sa zimne luty na płytce drukowanej w komputerze odpowiadającym za zapłon.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2007 22:34:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
do komputera droga daleka
rozumiem ze raz iskra jest a raz znika ...
najpierw sprawdz aparat zaplonowy bo moze miec po prostu przetarte kable i raz laczy raz nie
potem palec rozdzielacza, kopolka i przewody
dopiero wtedy sprawdzaj cewke, nalatwiej podmienic
jak to zdiagnozujesz daj znac

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2007 23:37:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Moze masz immo lub jakies inne zabezpieczenie odcinajace zaplon? To tez moze byc powod. W starej C2 mialem przelacznik w kabinie, ktory odcinal napiecie dochodzace do cewki. Nie bylo to zrobione zbyd dobrze, bo od czasu do czasu wysuwaly sie kabelki z tego wylacznika i auto gaslo lub nie dawalo sie uruchomic. Jesli masz jakis uklad todcinajacy zaplon to go sprawdz.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2007 05:15:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
jeśli wszystko zawiedzie przeczyść spręzonym powietrzem wieniec na kole zamachowym (przez okienko w kryzie), ale pewnie to hall będzie miał słabe styki/przewody.

Jest takie (powino jeszcze stać) A200 2.2T bez kufra w Andrychowie.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: