.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 16:58:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 2.0 ABK] Smietana na korku oleju.
PostNapisane: 10.lut.2007 15:06:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 22:20:05
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa/Ciechanów
Wyczytalem gdzies, ze w takich warunkach, jakie mamy obecnie(mroz, wilogoc) przejezdzajac samochodem male odcinki - powiedzmy do i z pracy - smietanka na korku oleju jest czyms naturalnym????Jak to naprawde jest?

_________________
[ABK] 2.0E B4, 1992r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2007 15:16:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Kondensacja oleju jest normalnym zjawiskiem gdy silnik jest niedogrzany.
Emulsja nie szkodzi silnikowi ale warto go wymienić troszkę wcześniej i postarać się o olej o lepszych parametrach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2007 15:23:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 22:20:05
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa/Ciechanów
Castrol GTX magnatec, polsyntetyk, wymienilem miesiac temu.

_________________
[ABK] 2.0E B4, 1992r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [80 B4 2.0 ABK] Smietana na korku oleju.
PostNapisane: 11.lut.2007 13:08:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2006 14:00:13
Posty: 345
Lokalizacja: Gdańsk
interno napisał(a):
Wyczytalem gdzies, ze w takich warunkach, jakie mamy obecnie(mroz, wilogoc) przejezdzajac samochodem male odcinki - powiedzmy do i z pracy - smietanka na korku oleju jest czyms naturalnym????Jak to naprawde jest?



Krótkie odcinki , silnik niedogrzany - jest kisiel na korku i delikatnie w misce. Przejechac dłuższy kawałek i wróci do normy.

_________________
Audi 80 B4 - 2,0 - ABK + LPG + troszke gadżetów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 14:13:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.kwi.2006 18:08:47
Posty: 366
Lokalizacja: BRZOZÓW
witam faktycznie tak sie dzieje jesli sie jezdzi krótkie odcinki na zimnym silniku.Po przejechaniu powiedzmy 20km z silnikiem nagrzanym do 90st.C likwiduje ten problem.Jazda na krótkich odcinkach z niedogrzanym silikiem nie jest najlepsza dla silnika.Powinno sie raz na pewien okres czasu przejechac dłuzy odcnek zeby silnik popracował sobie w optymalnej dla niego temperaturze.(ok 90st.C)

_________________
AUDI 80 B3 1.8S 91r- sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI AVANT 10.93r. KLIMA - sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI sedan 12.94r. 2xPP,el.sz.,el.szd.,ABS- sprzedane
AUDI 80 B4 1.9TDI AVANT 11.94. KLIMA-sprzedana
VW BORA 1.9TDI AHF 110PS '99
VW GOLF IV 1.9TDI 110PS '99/00 KOMBI-sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2007 20:27:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 22:20:05
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa/Ciechanów
Dzięki panowie.
Jakie sa skutki zle ustawionego zaplonu, zawilgotnialej kopulki?

_________________
[ABK] 2.0E B4, 1992r.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 70 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: