.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 16:58:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 1.9tdi 1Z] przegub
PostNapisane: 06.lut.2007 23:45:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2006 23:35:31
Posty: 415
Lokalizacja: woj. małopolskie
witam.kupiłem dziś przegub jednak zauwarzyłem że niektóre przeguby sprzedawane sa ze śruba a niektóre bez tego elementu.mój przegub nie posiada tego elementu.chciałbym zapytać czemu w taki sposób to jest sprzedawane i czy można użyć śruby która jest w starym przegubie czy może musi być nowa??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2007 23:46:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jakiej firmy kupiłeś przegub ?
Lobro i Speedan oprócz śruby dokłada osłonę i smar.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 00:10:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2006 23:35:31
Posty: 415
Lokalizacja: woj. małopolskie
mam mieszek,opaski,smar jednak nie mam śruby.zauważyłem że np w przegubach sprzedawanych na allegro niektóre maja śrube a niektóre nie.czy ten element jest niezbedny??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 08:25:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 23:59:31
Posty: 121
Lokalizacja: g.ślask
Bo jest kilka sortów części zależy kto i co dostanie w jakich pieniądzach. Dobra hurtownia się pyta jakiej jakości chcesz części. I te które mają jakość jak na „pierwszy montaż” z reguły są kompletne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 13:11:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2006 23:35:31
Posty: 415
Lokalizacja: woj. małopolskie
mam jeszcze jedno pytanie: jak to jest z wymiana semego mieszka na przegubie bo zauwazyłem że na drugim pojawiła sie niewielka ilość smaru czyli pewnie guma zaczyna pekać zreszta nie dziwie sie że po tylu latach.można kupić sam mieszek ze smarem i wymienić??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 14:23:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
hudy napisał(a):
można kupić sam mieszek ze smarem i wymienić??

Można i nawet trzeba się z tym mocno spieszyć , jeśli za chwilę nie chcesz wymieniać całego przegubu :(
W komplecie znajdują się: osłona, smar i opaski.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 17:26:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2006 23:35:31
Posty: 415
Lokalizacja: woj. małopolskie
jutro mam właśnie zamiar z tym się bawić.wyciek smaru jest niewielki więc myśle że z przegubem nic sie nie stało.mam jeszcze jedno pytanie.podczas wymiany samego mieszka stary smar mam zostawić na przegubie i dodac tylko nowy czy musze z grubsza ściągnac starą warstwe smaru??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 17:28:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Nawet najmneojsza ilosc woy czy piachu moze uszkodzic przegub, dlatego nie wolno lekcewazyć nawet najdrobniejszych pęknięć osłony przegubu.
Sciagnij tyle ile sie da starego smaru i nałóż nowy.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 18:16:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2006 23:59:31
Posty: 121
Lokalizacja: g.ślask
Dobrze jest wymyć go za pomocą odłuszczacza do hamulców ewentualnie ropą i oczywiście zawsze dajemy świeży smar z siarczkiem molibdenu (wygląda jak przepracowany). Jak auto ma duży przebieg to być może lepiej wymienić cały przegub koszt nie jest straszny i 2 razy nie trzeba rozbierać. Bardzo istotne jest założenie nowej śruby na półoś i dokręcenie jej właściwym momentem, bo inaczej za parę kilometrów będziesz musiał wymienić łożysko a to znowu 200zł + wymiana. W twoim aucie są dwa rodzaje półosi dla śruby M14 moment dokręcenia śruby to 120Nm+90 stopni, dla M16 odpowiednio 200Nm+90st. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 18:17:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2006 23:35:31
Posty: 415
Lokalizacja: woj. małopolskie
ok dzięki wielkie ze wszelkie informacje na ten temat...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2007 18:23:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sty.2006 23:35:31
Posty: 415
Lokalizacja: woj. małopolskie
no właśnie kupiłem przegub jednak nie ma zestawie nowej śruby.można ten element dokupic osobno??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: