.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.lut.2025 08:46:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.2T MC] Traci iskre gdy jest ciepły
PostNapisane: 06.kwi.2008 20:37:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
A gdy ostygnie wszystko wraca do normy. Rzecz stała się już trzeci raz. Co ważne nie gaśnie sam tylko nie chce ponownie odpalić
czyli póki silnik pracuje iskra jest :|

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2008 20:44:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.sty.2008 13:55:30
Posty: 1324
Lokalizacja: lubelskie
winę może ponosić czujnik halla w aparacie zapłonowym, ale bardzo prawdopodobne jest też , że masz zabrudzony czujnik położenia wału. spróbuj na początek wykręcić czujnik i go przeczyść (przyklejają się do niego opiłki a jak silnik się rozgrzeje to zwiększają swoją oporność i blokują odczyt sygnału) , jak nie pomoże to pozostaje czujnik halla.
To dwie najczęstsze przyczyny tych niedomagań.
pozdro... ;)

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
(staram się)
A6 C6 Allroad 3.0TDI Q+TIP 2009r 239KM - jest :) :) :)
A3 8L 1.9TDI 130KM 02r. 5D - jest
Peugeot 307 2.0HDI 90KM 03r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 05r. - jest
Peugeot Partner Multispace 1.6Pb 03r - jest
Obrazek

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.kwi.2008 21:31:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
HALL

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.kwi.2008 08:20:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
ja stawiam, ze czujnik na wale, ten co zczytuje pojedyńczy pin. po odpaleniu, silnik, moze bez niego pracowac, podobnie jak bez halla.

P.S. u mnie kiedys wysypywal sie czujnik wlasnie od temperatury. Po schlodzeniu znowu dzialal czujnik na wale, ale ten drugi od zczytywania ząbkow na wiencu w efekcie czego silnik gasl.

P.S.2 jak sie wysypuje czujnik, albo hall to silnik nie ma pelnego boostu, smiga w awaryjnym, przy najmniej w 20V tak jest, w 10V nie sprawdzalem.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2008 16:44:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
To był hallotron.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: