.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.lut.2025 18:48:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 1Z AUTOMAT]FALUJĄ OBROTY I SZARPIE SILNIKIEM
PostNapisane: 22.lut.2007 23:08:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sty.2007 10:45:22
Posty: 21
Lokalizacja: Tychy
Witam
Ostatnio wymieniłem wtryski na nowe. Na starych korekty były na -5,02. Teraz są w normie. Ale niestety silnik dalej kuleje na wolnych obrotach. Sprawdziłem grupe 000 na wolnych i niepodobają mi sie wartości dawki wtrysku falują od 7-18 i dotego obroty są poniżej 800. Co w takim przypadku może być zwalone? Bardzo prosze o pomoc

0.34 038 054 000 016 114 114 064 151 102 090
0.66 038 053 000 017 114 114 064 151 102 091
0.99 038 052 000 018 114 114 064 151 102 091
1.32 039 053 000 012 113 114 064 151 101 091
1.65 039 054 000 012 114 114 064 151 102 094
1.98 039 052 000 009 114 114 064 151 102 091
2.31 039 051 000 008 114 114 064 151 102 094
2.64 038 051 000 011 114 114 064 151 102 094
2.97 038 054 000 016 114 114 064 151 102 096
3.30 038 052 000 018 114 114 064 151 102 093
3.63 038 051 000 018 114 114 064 151 102 095
3.96 038 055 000 016 114 114 064 151 102 093
4.28 039 052 000 011 114 114 064 151 102 095
4.62 040 052 000 008 114 114 064 151 102 093
4.94 040 053 000 008 114 114 064 151 102 093
5.28 039 051 000 012 114 114 064 151 102 095
5.61 038 054 000 017 114 114 064 151 102 092
5.94 038 053 000 017 114 114 064 151 102 095
6.27 038 056 000 018 113 114 064 151 102 093
6.60 038 054 000 016 114 114 064 151 102 092
6.93 039 051 000 010 114 114 064 151 102 094
7.25 039 050 000 012 114 114 064 151 102 094
7.59 039 051 000 007 114 114 064 151 102 098
7.91 039 051 000 011 114 114 064 151 102 097
8.25 038 052 000 013 114 114 064 151 102 093
8.58 038 055 000 015 114 114 064 151 102 097
8.91 037 053 000 019 114 114 064 151 102 094
9.24 038 052 000 019 114 114 064 151 102 091
9.57 039 055 000 013 114 114 064 151 102 093
9.90 039 053 000 009 114 114 064 151 102 092


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 16:33:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sty.2006 10:06:10
Posty: 81
Lokalizacja: białystok
tylko jedno nastawnik w pompie wtryskowej, spróbuj odpiąć czujnik od prędkościomieża przy prawej płłosi i zobacz jak będzie się zachowywać autko, jeśli szarpanie ustanie 100% nastawnik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 16:47:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Piotr w5 ma racje to nastawnik. Sprawdz na VAG blok 1 pozycja 3 tam masz napiecie nastawnika i skoro ono sie zmienia na odpalonym silniku to nastawnik nalezy wyczyscic albo wymienic na nowy.

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2007 20:28:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
nastawnik do regeneracji ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2007 20:49:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sty.2007 10:45:22
Posty: 21
Lokalizacja: Tychy
Napięcie skacze w granicach od 1,08 do 1,54 na wolnych obrotach. Na szczęście mam jeszcze 4 miechy gwarancji na pompe (była wymieniona przez poprzedniego właściciela). W środe jade do mechanika który to robił. Zobaczymy co zdziała. Dzięki wielkie za pomoc. Po wsztustkim zdam relacje co było robione i z jakim efektem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2007 21:40:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.gru.2005 18:35:46
Posty: 220
Lokalizacja: Rzeszów
Kurde, ja tez sie bede musial wybrac na diagnostyke, bo cos z moim autem nie tak... O plynnym, szybkim przechodzeniu miedzy biegami nie ma mowy, jak szybko chce zmienic bieg, zanim obroty spadna mi ponizej magicznych 2200rpm to szarpie jak cholera. A dwa - jade dzis, zapiety 4 bieg, noga w podlodze, a auto nie przyspiesza :/ Obroty tez sie nie kwapily by urosnac, z tlumika co jakis czas laduje sadza. Doigralem sie :zly: Mieliscie moze podobne objawy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2007 08:45:57 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
zwalony nastwnik .. a koledze to sie chyba potencjometr rowniez zacina.. ale moge sie mylic...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2007 10:05:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sty.2007 10:45:22
Posty: 21
Lokalizacja: Tychy
Wymienili mi nastawnik. Obroty są stabilne. Dawka stabilna na poziomie 4,4. Czuje że jest troche słabszy chociaż przy automacie nie jest to tak odczuwalne. MAX prędkość 180. Ale może za to będzie ekonomiczny. Pojeżdże troche i ewentuanie ją zwiększe. Podobno w serwisach boscha regenerują nastawniki. Wymieniają elektronikę (potencjometr). Tak przynajmniej twierdził ten mechanik.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: