Jest u nas gośc który ściąga głowice za 200zł i zakłąda, ale nie znam jego roboty.Ten mój chce 400,ł to cena dla mnie, u gościa który robi ponad 20 lat diesle.Dodatkowo zmieni mi rozrząd. Robił mi wszytskie moje auta (diesle) i zawsze robiłem bez problemu kilometry: belgia, niemcy, włochy. Jest bardzo dokładny i robi auta dla taksówkarzy. Za rozrząd bierze 200zł w a4. Ma lampe ma vaga. Moje auta były pewne, nawet ford focus. A tu miesiąc użytkowania i już sporo rzeczy wymieniłem. Temperatura w moim audi niezależnie od stylu jazdy to 90stopni celsjusza. Czy jade 100 czy 200. W golfie 3 z afnem miałem niecałę 90stopni cały czas tak jakby 89.Dzisiaj się przyjżałem to dymi na biało, nawet przy 75-80stopniach. Jednak po odpaleniu było ok dopiero jak mu dałem gazu zaczął dymić. BGuta to on jeszcze ma. Wiem że silnik np w golfie też dymił jak był zimny a płynu nie ubywało wcale. A jeśli chodzi o części niedaleko mechanika jest około 100sklepów motoryzacyjnych, tam idzie kupić od ręki wszystko uszczelki śruby, on ma atrakcyjne rabaty (22%) i wychodzi naprawdę tanio. Co warto wymienić jeśli okaże się jednak głowica. Popychacze, szklanki? Warto szlifować gniazda zaworowe?
_________________ Był GOLF III TDI 110PS, Laguna Dti,
Ford Focus TDCi 2002, było Audi A4 Avant 24.12.99 lifting 1.9 TDI AFN
Moje byłe audi: http://images20.fotosik.pl/320/8d18e8fac2960210med.jpg
Był VW Passat 2002 rok 1.8T AWT.
Jest Audi A4 2004 rok 1.9TDI AWX:)
|